نسل سوم گوشی تاشدنی موتورولا Razr چه ویژگی‌هایی دارد؟

سومین نسل از گوشی تاشدنی موتورولا که ریزر سه نام دارد احتمالا به تراشه اسنپدراگون هشت نسل اول و حداکثر 12 گیگابایت رم مجهز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، موتورولا ریزر سه می‌تواند پرچم‌دار قوی‌تری در مقایسه با دیگر گوشی‌های تاشو مانند مجیک وی آنر و گلکسی زد فلیپ سامسونگ باشد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول از تراشه اسنپدراگون هشت نسل اول بهره می‌برد و با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه خواهد شد.

احتمالاً گوشی تاشو ریزر سه از نمایشگر ثانویه و فناوری NFC پشتیبانی می‌کند، اعتقاد بر این است که صفحه نمایش AMOLED با وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ممکن است جز مشخصات نمایشگر اصلی در نظر گرفته شود. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات باتری و دوربین این گوشی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل پیش خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که گوشی تاشدنی موتورولا ریزر سه چه زمانی رونمایی می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که تا چند ماه دیگر به صورت رسمی معرفی شود. نسل اول ریزر در نوامبر ۲۰۱۹ و نسل دوم در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شد، ممکن است نسل سوم این گوشی بازه زمانی مشابهی را دنبال کند.

کد خبر 548246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.