کاشان دارای رتبه ۱۳ در صنعت کشور

رئیس اتاق بازرگانی کاشان گفت: کاشان در رتبه ۱۳ صنعت کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود تولایی امروز _چهارشنبه هشت دی_ در نشستی که مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران با صاحبان صنایع در اتاق بازرگانی داشت، اظهار کرد: کاشان با داشتن بیش از ۲ هزار واحد صنعتی جایگاه خوبی را در صنعت کشور به خود اختصاص داده است.

وی از این شهر به عنوان منطقه‌ای پویا و فعال در حوزه‌های مختلف یاد کرد و گفت: کاشان در سرمایه گذاری رتبه ۱۵، در صنعت رتبه ۱۳ و در گمرک رتبه ۱۲ هم را دارد که نشان از پویایی و فعالیت خوب صنعتی منطقه است.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان تاکید کرد: در بین ۱۳۰ گمرک در کشور این منطقه با اتاق کوچک گمرک نتوانسته رتبه و جایگاه اقتصادی خوبی را برای خود اختصاص دهد و عمده‌ترین صادرات که فرش، عرقیجات، و فولاد است را برای کشور رقم بزند.

وی گفت: مصنوعاتی مانند مس، ظروف آرکوپال، لوله، قطعات خودرو، لبنیات و شیر خشک که از استانداردهای جهانی برخوردار است، از دیگر محصولات این منطقه است و ارزآوری خوبی را رقم زدند.

تولایی با اشاره به ۴۶ محصول صادراتی این منطقه، افزود: واحدهای صنعتی ما امروزه ساختار صادراتی برای خود ترسیم کرده و سهم درخشانی را در بازار جهانی برای خود رقم زدند و می‌طلبد تا با نگاه ویژه‌تر در حوزه تسهیلات بانکی گشایش کاری شوند.

وی با اشاره به عملکرد خوب بانک توسعه صادرات در کاشان گفت: این بانک پر تردد نیست و مشتریان خاص خود را دارد که با سرویس دهی خوبی که داشته رضایتمندی صاحبان صنایع را در کارنامه خود ثبت کرده است.

کد خبر 545340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.