از هواداران معذرت میخواهم!

سرمربی تیم سپاهان گفت: برای من مقداری عجیب است که چرا موقعیت‌هایمان مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس به گل تبدیل نشد. می‌دانم قطعاً این بدشانسی‌ها تمام می‌شود و زحمات ما به نتیجه می‌رسد، از هوادارانمان معذرت می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس باخت تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: در نیمه اول تا قبل از اینکه گل دریافت کنیم دو موقعیت گل زنی داشتیم که از آنها درست استفاده نکردیم. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس علاوه بر گلی که زد یک موقعیت خیلی خوب نیز در ضربات ایستگاهی داشت و ما نیز سه چهار مورد موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم که از دست رفت. برای من مقداری عجیب است که چرا موقعیت‌هایمان مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس به گل تبدیل نشد.

وی افزود: همه ما باید از هوادارمان معذرت خواهی کنیم، زیرا می‌دانیم این بازی چه قدر برایشان مهم بود و درک می‌کنیم چه حسی دارند. راه سخت همیشه به آدم‌های سخت احتیاج دارد. بازیکنان خوبی در تیم هستند که با تمام توان برای برد تیم تلاش می‌کنند. می‌دانم قطعاً این بدشانسی‌ها تمام می‌شود و زحمات ما به نتیجه می‌رسد و می‌توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم؛ باید خیلی محکم مسیرمان را ادامه دهیم، زیرا با غصه خوردن اتفاقی رخ نمی‌دهد. بازیکنانم همه چیز را درک می‌کنند و همه برنامه‌هایم را به خوبی انجام می‌دهند. مطمئنم این مسیر به نتیجه خواهد رسید.

نویدکیا در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم سپاهان در پس‌گیری توپ‌ها ضعیف است، گفت: ‏‬اگر کل آمار تیم را از ابتدای فصل تاکنون ببینید متوجه می‌شوید که سپاهان جزو تیم‌هایی است که کمترین شانس را حریفان خود داده است. خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم. متأسفانه در چند بازی آخرین توپ‌ها گل می‌شود. باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و نقاط ضعف کمی که داریم را برطرف کنیم. من هم ناراحت هستم و می‌دانم سه هفته شکست متوالی چه حس بدی برای سپاهان دارد. می‌دانم که روزها و شب‌های سختی برای جبران این اتفاق داریم.

وی در جواب خبرنگار مبنی بر اینکه چرا تیم سپاهان بعد از گل برتری پرسپولیس در لاک دفاعی رفت، خاطرنشان کرد:

نمی‌توانم از حریف ایراد بگیرم. حریف می‌خواست از گلش محافظت کند. تیم ما از موقعیت‌هایش در نیمه دوم استفاده نکرد. من نمی‌توانم ایرادی به روند تیم حریف بگیرم. آن‌ها حق دارند هر طور که دوست دارند بازی و تاکتیک خود را پیاده کنند. باید مشکلاتمان را هر چه زودتر برطرف کنیم.

نویدکیا درباره صحبت خبرنگار در خصوص معاوضه بازیکن پرسپولیس و سپاهان در نیم فصل، تصریح کرد: من چنین چیزی را نشنیده‌ام. من مسئول تیم هستم و چنین چیزی وجود ندارد.

وی با اشاره به بازی در زمین بی طرف و کاهش کیفیت بازی‌ها، اظهار کرد: طبیعی است که اگر در زمین خودمان بازی می‌کردیم کیفیتمان بهتر بود. راهی جز این نداشتیم. کمیته انضباطی تصمیمی گرفته است و حتی حق اعتراض هم نگذاشتند و رأی قطعی بود. ما مجبور به اجرای این حکم بودیم و راه دیگری نداشتیم.

نویدکیا در خصوص تغییر تاکتیک برای جبران مشکلات سپاهان، اظهار کرد: واقعیت این است که ما فلسفه همیشگی خودمان را ادامه می‌دهیم. دلمان می‌خواهد فوتبال زیبایی انجام دهیم و موقعیت‌های گل زیادی همراه با مالکیت بالای توپ داشته باشیم. تلاشمان را می‌کنیم. تا این جای کار هم این سیستم را خوب اجرا می‌کردیم، اما متأسفانه به آن درجه نرسیدیم که از شانس‌هایمان بیش‌تر استفاده کنیم. اگر این مشکلات برطرف شود، قطعاً می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

کد خبر 545314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.