نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در روزهای شنبه و یکشنبه _۴و۵ دی ماه_ برگزار شد.

تیم فوتسال سپاهان در اصفهان میزبان تیم همشهری خود گیتی پسند بود که با سه گل فرهاد توکلی، مسعود یوسف و سعید احمد عباسی از این تیم شکست خورد. گیتی پسند با ۳۷ امتیاز صدر نشین باقی ماند و سپاهان با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد رو در روی راگا شهر ری قرار گرفت که بازی به دلیل اعتراض راگا با نتیجه دو بر یک به سود چیپس کامل نیمه تمام باقی ماند و باید منتظر ماند تا کمیته انضباطی رأی این دیدار را صادر کند.

تیم فوتسال شهروند ساری مقابل فردوس قم به میدان رفت که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند، شهروند ساری با این تساوی ۹ امتیازه شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت، فردوس قم هم با ۱۷ امتیاز در رده هشتم جای گرفت. گل‌های شهروند ساری را محمد تقی علیزاده، محمد حسین ابوالقاسمی و گل‌های فردوس قم را فرزین مهری، روح الله ایثاری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال مقاومت البرز به مصاف کراپ الوند رفت که با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد، گل‌های کراپ را اولاد قباد و مهدی جاوید و تک گل مقاومت را نوروزی به ثمر رساند. مقاومت را ۲۵ امتیاز در رده پنجم و کراپ با ۲۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت میزبان مس سونگون بود که با نتیجه چهار بر دو بازی را به این تیم واگذار کرد، گل‌های زندی بتن را رحمان سارانی، رضا سپندار و گل‌های مس سونگون علیرضا عسگری (۳) و فارینها به ثمر رساندند. مس با این پیروزی و ۳۵ امتیاز در رده دوم و زندی بتن با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال سن ایچ رو در روی حفاری خوزستان قرار گرفت که با نتیجه پر گل ۱۱ بر ۴ این تیم را شکست داد، گل‌های سن ایچ را علی مروتی (۴ گل)، عامری، بهادیوند، گراوند (۳ گل)، حسن‌نژاد، محمد امیرحسینی و گل‌ها حفاری را هاشم شیرعلی، روح‌الله قنبری (۲ گل) به ثمر رساندند. سن ایچ با ۳۰ امتیاز در رده سوم و حفاری با ۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفتند.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد به مصاف فولاد زرند رفت که با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید. گل‌های فرش آرا را هاشم فرج‌زاده، سینا ممبینی و تک گل فولاد زرند را یقین لو به ثمر رساند.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته چهاردهم به شرح زیر است:

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 544585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.