واکنش مدیرعامل ذوب‌آهن به مذاکره با رجب‌زاده

باشگاه ذوب‌آهن همچنان بر حمایت خود از مهدی تارتار تاکید دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی تارتار اظهار کرد: به رغم اینکه از نتایج به دست آمده در چند هفته اخیر راضی نیستیم اما امیدواریم با درایت شما و کادر فنی و حمایت باشگاه در مسابقات پیش رو نتایج بهتری کسب گردد ضمن اعلام حمایت قاطع از شما، مطمئناً شما برای رساندن تیم ذوب آهن به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران، همچنان با جدیت تلاش خواهید کرد. تیم ذوب آهن، تیم قدرتمند و با انگیزه‌ای است و اگر دچار برخی اشتباهات فردی نشده بود قطعاً با نتیجه متفاوتی از زمین مسابقه با پرسپولیس خارج می‌شد.

احسانی در پایان تصریح کرد: مسابقه قبلی کاملاً پایان یافته و ما اطمینان داریم که تیم ذوب آهن با هدایت تارتار و کادر فنی با دانش و با تجربه‌اش توان آن را دارد که ادامه رقابت‌های لیگ برتر را باتوانی دو چندان و با بهترین نتیجه ممکن به پایان برساند.

وی در خصوص برخی شایعات گفت: با هیچ گزینه‌ای مذاکره نداشته‌ایم و این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد محکم و استوار به تلاش خود ادامه دهید.

باشگاه ذوب‌آهن، باشگاه بزرگی است و توقع از آن نیز بسیار بالاست، امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با تلاش و همدلی تمام ارکان تیم دل هواداران را شاد کنیم و جایگاه باشگاه بزرگ ذوب آهن را روز به روز ارتقا دهیم.

کد خبر 544460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.