می‌دانستیم باید از سپاهان امتیاز بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: کمترین موقعیت را در این بازی به سپاهان دادیم و می دانستیم که اگر هجومی بازی کنیم نمی توانیم برابر سپاهان در این بازی مقاومت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و پیکان اظهار داشت: بازی کردن در استادیوم نقش جهان کار بسیار مشکلی است. بعد از دو باختی که برابر استقلال و پرسپولیس داشتیم می دانستیم باید از این بازی امتیاز بگیریم. با استراتژی خوبی وارد زمین شدیم و شرایط طوری شد که بردیم. خوب دفاع کردیم و سازمان یافته بودیم و موفق شدیم ۳ امتیاز خیلی خوب را کسب کنیم.

وی ادامه داد: کمترین موقعیت را در این بازی به سپاهان دادیم و می دانستیم که اگر هجومی بازی کنیم نمی توانیم برابر سپاهان در این بازی مقاومت کنیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: این برد ارزشمند را که پس از چند سال پیکان برابر سپاهان بدست آورد را تقدیم کارگران ایران خودرو می کنم.

حسینی در مورد تاخیر تیم پیکان در ورود به زمین در نیمه دوم گفت: رختکن تیم مهمان تا زمین مصافتش زیاد است. حتی خود من که به زمین آمدم بازی شروع شده بود و این در حالی بود که یک بازیکن ما در زمین حضور نداشت.

کد خبر 544108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.