مشکل تونل پات در محور "پاتاوه_ دهدشت"سریعا پیگیری شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل روشنایی و ریزش آب تونل پات محور "پاتاوه_ دهدشت" پیگیری و تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایمنا، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای ترافیک بر انجام اقدامات لازم برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان تاکید و اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم در تصمیم‌گیری‌ها به حفظ جان مردم کمک کنیم بالاترین عبادات و وظیفه را انجام داده‌ایم.

وی در ادامه بر اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد و افزود: بسیاری از نقاط حادثه‌خیز استان با همین جلسات و پیگیری‌ها و اختصاص اعتبارات رفع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر کاهش بار ترافیکی در شهرهای استان خصوصاً شهر یاسوج، خاطرنشان کرد: تکمیل پل چهارم بشار به کاهش بار ترافیکی مرکز استان کمک می‌کند اعتبارات این پل تأمین شده و شهردار قول بهره‌برداری در بهمن‌ماه را داده که انتظار می‌رود پروژه حتماً در بازده زمانی تعیین شده افتتاح و در اختیار قرار گیرد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در اعتبارات امسال دیده شده، تصریح کرد: تقاطع سوق_ دهدشت استانداردهای لازم را ندارد بارها به شورای فنی و راه و شهرسازی این مورد را تذکر داده‌ام.

وی از اختصاص ۳ میلیارد تومان به جاده سوق_ دهدشت خبر داد و تاکید کرد: پیمانکار این پروژه باید هر چه سریع‌تر مشخص شود؛ پروژه ملی محور "پاتاوه_ دهدشت" ۴۴ میلیارد تومان اعتبار دارد و باید هر چه سریع‌تر روشنایی این تونل انجام و مشکل ریزش آب پیگیری و تعیین تکلیف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار شروع به کار بلوار فرودگاه یاسوج شد و افزود: پیمانکار این پروژه خلع و پیمانکار جدید مشخص شده است، بنابراین پروژه باید سریع‌تر به نتیجه برسد.

منبع: ایسنا

کد خبر 543357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.