فکر نمی‌کردیم به سپاهان ببازیم!

کاپیتان تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهری معتقد است مقابل سپاهان به خوبی دفاع کرده‌اند و تنها با بدشانسی گل خورده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد زینعلی نیز با تبریک این برد به بازیکنان سپاهان اظهار کرد: درست است که ما یک سال است به لیگ دو آمده ایم، اما بچه‌هایمان سابقه فوتبال زیادی دارند، در این بازی هم ۹۰ دقیقه دفاع کردیم، اما دفاع هم یک نوع تاکتیک تیمی است که ما تا دقیقه های ۶۰ خوب آنرا انجام دادیم اما با دریافت گل، بدشانسی آوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر درباره رضایت کادر فنی از اجرای تاکتیک ها توسط بازیکنان تیم نیز گفت: عیب و ایراداتی داشتیم کامل راضی نبودند، اما در کل راضی بودیم چون بیشتر اعضای تیم سپاهان، بازیکنان بزرگی هستند بازی همه آنها روی ما تاثیر گذاشت و ما هم تلاشمان را کردیم که در برابر این تیم بزرگ، خوب بازی کنیم.

وی درپاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از این بازی چه بود؟ گفت: فکر نمی کردیم ببازیم چون تیم خیلی خوبی داریم تیم خودم را که می بینیم در بازی های لیگ دو تا به حال باخت نداشته ایم و انتظار داشتیم در این بازی هم تا دقیقه ۹۰ گل نخوریم، اما این اتفاق نیفتاد.

کاپیتان تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر تیم فوتبال ستارگان اورکی اسلام شهر را رو به رشد دانست و اظهار کرد: در بازی های اول جندان خوب نبودیم اما اکنون وضعیت تیم خیلی بهتر شده و روند رو به رشدی داریم.

کد خبر 543095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.