تارتار: ممکن است حدود ۷۰ درصد تیم مقابل رایکا تغییر کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیمی داریم که بازیکنان بهم نزدیک هستند و در جام حذفی این فرصت را دارند که خود را نشان دهند و در شرایط بازی قرار بگیرند. بازیکنان ما بابت بازی های لیگ برتر خسته هستند که در بازی فردا مقابل رایکا ممکن است ۷۰ در صد تیم تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با رایکا بابل اظهار کرد: بازی‌های حذفی برای تیم‌های لیگ برتری شروع شده است و فردا با تیم خوب رایکا بازی داریم که مربی جوان و مستعدی دارد. پیروز قربانی در مقطعی بازیکن ما بود که هوش خوبی داشت در حال حاضر هم به عنوان مربی هوش خوبی دارد که برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: بازی فردا فرصتی است، بازیکنانی که کمتر بازی کردند را در شرایط بازی قرار دهیم تا خود را نشان دهند و رقابت لازم را با دیگر بازیکنان تیم داشته باشند. شرایط بدی در هفته‌های گذشته لیگ برتر داشتیم که امیدوارم فردا بازی درخور شأن ذوب آهن ارائه بدهیم و پیروز شویم.

جام حذفی فرصتی برای جبران ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه در جام حذفی باید کم اشتباه بازی کنیم زیرا فرصتی برای جبران وجود ندارد، تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی به گونه‌ای است که شگفتی رقم می‌خورد و احتمال دارد تیم لیگ دو مقابل تیم لیگ برتر به پیروزی برسد و باید هوشیار بازی کنیم تا از مرحله اول عبور کنیم.

بازیکنان بابت لیگ برتر خسته هستند

تارتار در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه به بازیکنان جوان خود بازی می‌دهید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: تیمی داریم که بازیکنان بهم نزدیک هستند و در جام حذفی این فرصت را دارند که خود را نشان دهند و در شرایط بازی قرار بگیرند. بازیکنان ما بابت بازی‌های لیگ برتر خسته هستند که در بازی فردا مقابل رایکا ۷۰ درصد تیم تغییر می‌کند.

وی اضافه کرد: بازی‌های رایکا را دیدیم و با همکارانم آنالیز کردیم، روی زمین بازی می‌کنند و تاکتیک دارند.

کد خبر 542800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.