داوری‌ باید در سطح بازی‌ها باشد

مربی تیم فوتبال ستارگان شهید اورکی اسلامشهر گفت: امیدوارم در چیدمان داوری دقت شود و سطح داوران با بازی ها برابری کند، نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی لطمه به تیم ما وارد کرده است و به جز ما بیشتر تیم ها به داوری اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر خدامرادی در کنفرانس خبری قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: از مجموعه سپاهان تشکر می‌کنم به خاطر میزبانی و محبتی که به تیم ما دارند، از روزی که قرعه با سپاهان افتاد این باشگاه با ما در ارتباط است و امروز هم که آمدیم استقبال خوبی داشتند.

وی ادامه داد: تیم ما نزدیک ۵۰ سال قدمت دارد، بازیکنان بزرگی به جامعه فوتبال تحویل دادیم و این باشگاه چهار شهید تقدیم سرزمین کرده است. از مسابقات استانی شروع کردیم، هرسال صعود داشتیم و امسال هم در لیگ دو بازی می‌کنیم. برنامه بلند مدت داریم تا موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال ستارگان شهید اورکی اسلامشهر با بیان اینکه شاکله اصلی سال قبل را از دست دادیم، تصریح کرد: میانگین سنی تیم ما از ۳۲ به ۲۴ سال رسیده است، بازیکنان انگیزه بالایی دارند که بتوانند توانایی خود را نشان دهند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی تیم ما عملکردی خوب در لیگ دو است و برنامه‌ریزی کردیم بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم. سپاهان تیم بزرگی است که جوانان ما فرصت دارند خود را نشان دهند، امیدوارم بازی تماشاگر پسندی داشته باشیم.

خدامرادی در خصوص محرومیت سرمربی تیم، خاطر نشان کرد: داور اشتباهی داشت و موضوع ربطی به سرمربی تیم ما نداشت ولی باعث محرومیتش شد. امیدوارم در چیدمان داوری دقت شود و سطح داوران با بازی‌ها برابری کند، نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی لطمه به تیم ما وارد کرده است و به جز ما بیشتر تیم‌ها به داوری اعتراض دارند.

مربی تیم فوتبال ستارگان شهید اورکی اسلامشهر ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه تلاش می‌کند و به جوانان رسیدگی می‌شود که با خیال راحت ادامه دهند. از اسپانسر جدید باشگاه هم بابت حمایت تشکر می‌کنم.

کد خبر 542789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.