برای پیروزی انگیزه داریم/ بازیکنانم از لحاظ بدنی آماده نیستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور فصل سختی را خواهد داشت زیرا بازیکنان با کیفیت خود را از دست داده و بازیکنانی که جایگزین شدند مناسب نیستند. آمادگی بدنی تیم خوب نیست و هر چهار الی پنج روز بازی داریم که زمان برای درست کردن شرایط نداریم، اما امیدوارم در ادامه کار عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سولدو در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت سلیمان اظهار کرد: راجع به دو بازی گذشته که شکست خوردیم باید بگویم که اشتباهات فردی داشتیم و تصمیم داور در نتیجه بازی تأثیر گذار بود، اما برای بازی با نفت مسجد سلیمان تمریناتی داشتیم که به بازیکنان تاکید کردیم اشتباهات فردی را تکرار نکنند و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: از نفت مسجد سلیمان آنالیز خوبی داشتیم، تیم منسجمی هستند و بازیکنان خوبی دارند ولی بازیکنان ما به خاطر نتایج هفته‌های اخیر انگیزه بالایی برای پیروزی دارند.

تراکتور فصل سختی خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه روزهای اول تاکید کردم تیم مشکلات زیادی دارد، تصریح کرد: تراکتور فصل سختی را خواهد داشت زیرا بازیکنان با کیفیت خود را از دست داده و بازیکنانی که جایگزین شدند مناسب نیستند. آمادگی بدنی تیم خوب نیست و هر چهار الی پنج روز بازی داریم که زمان برای درست کردن شرایط نداریم، اما امیدوارم در ادامه کار عملکرد بهتری داشته باشیم.

سولدو اضافه کرد: بازیکنان از لحاظ بدنی آماده نیستند و به خاطر فشردگی مسابقات زمان نداریم که وضعیت بدنی آن‌ها را درست کنیم، امیدوارم با وقفه‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود شرایط را تغییر دهیم. برای تقویت تیم فوتبال تراکتور به فکر جذب بازیکن هستیم.

مصدومیت‌هایمان به خاطر بدنسازی بد بوده است

وی در خصوص مصدومان تیم فوتبال تراکتور، خاطر نشان کرد: تعدادی از بازیکنان به خاطر اینکه بدنسازی خوبی نداشتند مصدوم شدند، اما در فوتبال آسیب‌دیدگی وجود دارد مانند آسیب‌دیدگی اخباری و باید تلاش کنیم که بازیکنان را حفظ کنیم. آسیب‌دیدگی بازیکنان تمام شده و دو نفر از آن‌ها برای بازی فردا کاندید هستند، اما اخباری هنوز بهبود نیافته است.

کد خبر 541821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.