تقویت چرخه پژوهش در تصمیم‌گیری‌های شورا

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رویکرد جدید این مرکز تقویت چرخه پژوهش در تصمیم‌گیری‌های شورای اسلامی شهر است.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چرخه پژوهش در حوزه شورا چند گام دارد که یکی مساله‌شناسی با کمک سایر نهادها و خبرگان شهر است.

وی افزود: گام دیگر چرخه پژوهش در حوزه شورا کمک به کمیسیون‌ها و تک تک اعضای شورای اسلامی شهر جهت رفع ابهامات اطلاعاتی و پژوهشی در خصوص تدوین طرح‌ها و ارزیابی لوایح است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: چرخه سوم نظارت بر حس اجرای مصوبات است که سعی می‌کنیم در این مسیر اقدامات را در قالب نشست‌های تخصصی، پروژه‌های پژوهشی و اقدامات درون سازمانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر نظارت عالیه بر حوزه پژوهش شهرداری، گفت: در این مسیر از حیث فرمی و محتوا سعی می‌کنیم حمایت توأم با نظارت داشته باشیم و چرخه پژوهش در شهرداری را تقویت کرده و چنانچه آسیبی دارد را ترمیم و تکمیل کنیم.

نباتی‌نژاد افزود: امیدواریم در حلقه تعامل نخبگان و شهروندان با شورا در نظارت بر مصوبات و عملکرد شورا و تقویت بنیان‌های نظری اعضای شورا جهت مطالبه‌گری ها و کمک به مصوبات بتوانیم به خوبی ایفای نقش کنیم.

کد خبر 541060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.