بازیکنان سپاهان‌نوین پشتوانه‌های هندبال سپاهان هستند

سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین اصفهان گفت: بچه‌های تیم‌مان توانایی‌های زیادی در چنته دارند و می‌توانند در سال‌های آینده برای سپاهان مؤثر ظاهر شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان پس از پیروزی شاگردانش برابر پاس‌ناجا قم گفت: در این دیدار به‌دنبال محک زدن کم‌تجربه‌ها بودم و سعی‌ام بر این بود به بازیکنان جوان‌تر تیم میدان بدهم و از این بابت احساس خوشحالی می‌کنم، چرا که بازیکنانم پاسخ اعتماد من و همچنین تمرینات سخت خودشان را در زمین مسابقه به‌خوبی دادند.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش افزود: این بازیکنان توانایی‌های زیادی در خود دارند و معتقدم این بچه‌ها می‌توانند پشتوانه‌های خوب و مؤثری برای تیم هندبال سپاهان و شهر اصفهان در سال‌ها و فصل‌های آتی باشند و به سپاهان برای رقم زدن اتفاقات و نتایج خوب کمک کنند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان‌نوین در خصوص تیم پاس‌ناجا و شرایط‌شان در این دیدار اظهار کرد: دیدار برابر تیم خوب پاس‌ناجا جدال زیبا و جذابی بود، قمی‌ها نیز تلاش بسیاری در این مسابقه کردند و عملکرد مناسبی داشتند، تقابلی که در نهایت با پیروزی تیم ما همراه شد و توانستیم ۹ امتیازی شویم.

مرتجی ادامه داد: بازیکنان پاس‌ناجا با وجود عملکرد خوبشان در نیمه‌نخست، در نیمه‌دوم از نظر توان‌بدنی کم آوردند و ما هم توانستیم با قرار گرفتن در وضعیت مطلوب و سوار شدن بر بازی، در ادامه مسابقه از حریف فاصله بگیریم و اختلاف گل‌مان با این تیم را زیاد کنیم.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای کسر نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: رقابت‌های دور چهارم به اتمام رسید و حالا ما امیدواریم پس از شروع مجدد رقابت‌ها در نیم فصل‌دوم نتایج خیلی بهتری هم به‌دست بیاوریم و در پایان فصل بتوانیم در جمع چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم و به پیشرفتمان ادامه دهیم.

کد خبر 541022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.