مردی که به روش عجیب غریبی برنده لاتاری جک پات شد

یک مرد استرالیایی پس از چندین سال تهیه کردن بلیط لاتاری با اعدادی که در خواب مشاهده کرده بود، بالاخره برنده جک پات ۳.۴ میلیون دلاری شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مردی که برنده جک پات ۳.۴ میلیون دلاری لاتاری در استرالیا شده بود اعلام کرد، چندین سال است که بلیط‌های لاتاری را بر اساس اعدادی که یک شب در خواب مشاهده کرده بود تهیه می‌کرد و امیدوار بوده است که روزی جایزه نفر اول به وی تعلق می‌گیرد.

وی گفت: "باور این اتفاق دشوار است، اما سال‌ها پیش خواب اعدادی را دیدم که آن‌ها را روی بلیط خود علامت‌گذاری می‌کردم، سپس از آن زمان تا کنون از همان اعداد استفاده کرده‌ام. آن یک خواب کاملاً واضح و روشن بود و من چندین سال هر هفته از آن اعداد برای بازی لاتاری استفاده کردم و در نهایت برنده جک پات شدم، این اتفاق برای خود من نیز باور کردنی نیست."

این مرد هر هفته یکشنبه‌ها بلیط مورد نظر لاتاری استرالیا را تهیه می‌کرد و بالاخره برنده جک پات ۳,۳۸۳,۱۶۴.۵۱ دلاری شد، وی دوشنبه صبح متوجه این اتفاق شد. زمانی که برای خرید مواد غذایی وارد یک مغازه شده بود تصمیم گرفت بلیط لاتاری خود را بررسی کند. زمانی که بلیط خود را اسکن کرد مبلغ جایزه مشخص نشد، بنابراین متوجه شد که مبلغ قابل توجهی برنده شده است. سپس او مستقیماً به دفتر مرکزی مراجعه کرد تا متوجه مبلغ دقیق جایزه خود شود.

هنگامی که این مرد متوجه شد برنده جک پات ۳.۴ میلیون دلاری شده است بسیار شگفت زده شد و گفت: "من و همسرم باز هم به کار کردن خود ادامه می‌دهیم، فقط ممکن است ساعات کاری خود را کاهش دهیم یا زودتر بازنشسته شویم."

کد خبر 540482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.