آموزش مستمر پرسنل آتش‌نشانی بروجرد در دستورکار است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد از آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان خبر داد و گفت: این سازمان آموزش مستمر و حین خدمت پرسنل خود را با هدف آشنایی، به‌روزرسانی، ارتقای اطلاعات و دانش فنی کارکنان در دستور کار داده است.

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حیات سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تا حدود زیادی بستگی به مهارت و آگاهی کارکنان در زمینه‌های تخصصی حوزه آتش‌نشانی و ایمنی دارد و هر چقدر این مهارت‌ها به هنگام و بهینه باشد، عملکرد آن سازمان در پیشگیری و مقابله با حوادث و سوانح نیز مناسب‌تر خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس آموزش و توسعه منابع انسانی نه تنها در ایجاد دانش و مهارت‌های ویژه در مدیران و کارکنان نقش بسزایی دارد، بلکه موجب می‌شود آنان در ارتقای سطح کارایی و اثربخشی سازمان سهیم باشند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: بر همین اساس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد، آموزش مستمر و حین خدمت پرسنل خود را با هدف آشنایی، به‌روزرسانی، ارتقای اطلاعات و دانش فنی کارکنان در دستور کار قرار داده است.

غفاری اضافه کرد: در همین راستا نحوه کار با دستگاه ست‌های پنوماتیک (بادی) توسط اساتید مجرب سازمان به پرسنل عملیاتی آموزش داده شده است زیرا این ست‌ها در عملیات‌های امداد و نجات و تصادفات رانندگی کارایی بسیار بالایی دارند.

کد خبر 539898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.