پایان کار اپلیکیشن پیام رسان Threads اینستاگرام تا پایان سال

اینستاگرام قصد دارد اپلیکیشن پیام رسان Threads را تا پایان سال میلادی جاری متوقف کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپلیکیشن Threads بسیار شبیه به برنامه مسنجر فیس‌بوک عمل می‌کند، به طوری که به کاربران این اجازه را می‌دهد که پیام‌های اینستاگرام خود را در یک رابط پیام رسان اختصاصی ارسال یا دریافت کنند. اینستاگرام نیز اعلام کرده است که کاربران از ۲۳ نوامبر دیگر نمی‌توانند در برنامه Threads به صورت مستقل پیام ارسال یا دریافت کنند.

کاربران از ۲۳ نوامبر پیام‌هایی مبنی بر قطع شدن اپلیکیشن Threads دریافت می‌کنند و از آن پس در صورتی که قصد داشته باشند از طریق Threads با دیگران در ارتباط باشند به اپلیکیشن اصلی اینستاگرام هدایت می‌شوند. اینستاگرام ویژگی‌هایی مانند استوری و دایرکت را به منظور اشتراک گذاری پست‌ها و ارتباط با دوستان ارائه می‌کند، با این وجود تصور می‌شد که مردم به برنامه‌ای جداگانه برای برقراری ارتباط صمیمی‌تر با دوستان خود نیاز دارند، بنابراین اینستاگرام اپلیکیشن Threads را توسعه داد.

تعطیل شدن Threads از سوی متا (فیس‌‎بوک سابق) چندان تعجب آور نیست، زیرا با وجود اینکه از سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار گرفته است و ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد، موفق نشد کاربران اختصاصی خود را جذب کند. علاوه بر این، با تغییر نام فیس‌بوک و اتفاقات جدیدی که در اپلیکیشن‌های مختلف زیر مجموعه آن رخ داده است، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد محصولات خود را متمرکزتر کند. زمانی که اینستاگرام دیگر از برنامه Threads پشتیبانی نکند، این اپلیکیشن از اپ استور و گوگل پلی نیز حذف خواهد شد.

کد خبر 536515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.