سازمان خدمات موتوری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سازمان خدمات موتوری به خوبی می‌تواند از ظرفیت و بستر شرکت‌های دانش بنیان استفاده کند.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم اولویت‌بندی فعالیت‌ها در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: انجام فعالیت در یک سازمان را باید بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مشخص کرد، به طور مثال در خصوص سازمان خدمات موتوری در ابتدا باید مشخص شود که همراه با ارتقای تکنولوژی در جهت کمک به شهرداری قدم بردارد و یا به منظور جلوگیری از بروز بحران نقش خود را ایفا کند و یا اینکه در این دو موضوع همگام با یکدیگر قدم بردارد.

وی افزود: در ابتدا باید ساختار سازمان مشخص شود و اگر قرار است هزینه کم از شهروندان دریافت شود، نحوه تأمین بودجه و به‌روزرسانی تجهیزات مشخص و تأمین شود تا به صورت رایگان ویا کم هزینه امور را انجام دهیم، اما اگر تأمین درآمد بر عهده خود سازمان است باید منبع درآمدی آن مشخص شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: به‌روزرسانی و خریداری تجهیزات ارتقا یافته باید انجام شود زیرا برخی تجهیزات بخش خصوصی به‌روزتر هستند و این ضعف سازمان خدمات موتوری است که اصلاح آن باید انجام شود.

بقایی افزود: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند نیاز تکنولوژی‌های جدید در خدمات موتوری را رفع کنند؛ به طور مثال نظافت مسیرهای دوچرخه‌سواری با هیچکدام از روش‌های ماشینی و دستی امکان پذیر نیست و در این خصوص شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند کمک بسیاری به مجموعه شهرداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان خدمات موتوری به خوبی می‌تواند از ظرفیت‌ها و بستر شرکت‌های دانش بنیان استفاده کند، ادامه داد: جنس مطالبات باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم به سرعت آن را دریافت کنیم و به‌روزرسانی و خریداری تجهیزات جدید باید با تعرفه منطقی انجام شود.

کد خبر 534466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.