نظر کارشناسان داوری در خصوص صحنه های مشکوک دیدار پرسپولیس و گل گهر

دو کارشناس مطرح کشور به بررسی دقیق صحنه های مشکوک مسابقه پرسپولیس و گل گهر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز شنبه - ۱۵ آبان ماه - در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر بود که دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. قضاوت این دیدار را بیژن حیدری برعهده داشت که صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل و حیدر سلیمانی در گفت, گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

اخطارهایی که داده شد درست بود؟

رودنیل: تصمیمات در خصوص اخطارها درست بود.

سلیمانی: کارت‌های زردی که در این دیدار داده شد درست بود.

سعید صادقی دقیقه ۵۱ با برخورد به وحید امیری در محوطه پرسپولیس نقش بر زمین شد ولی داور دستور به ادامه کار داد.
رودنیل: ادامه بازی درست بود.

سلیمانی: هیچ برخوردی صورت نگرفت و داور می‌توانست به خاطر شبیه سازی به بازیکن گل گهر کارت زرد بدهد.

دقیقه ۶۳ گل‌گهری‌ها که از سمت راست به محوطه سرخ‌ها زده بودند، ابتدا اعتقاد به خطا هند در محوطه داشتند و در ادامه وحید امیری که قصد توپ‌گیری داشت، مهاجم گل‌گهر را سرنگون کرد اما بیژن حیدری باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.
رودنیل: ادامه بازی صحیح بود.

سلیمانی: تصمیم داور درست بود زیرا وحید امیری به توپ ضربه می‌زند و هیچ اثری روی پای بازیکن گل گهر نداشت.

عملکرد کلی داوری

رودنیل: رنگ پیراهن دروازه بان گل گهر با داور یکی بود که قانون وجود دارد نباید به این شکل باشد. دقیقه ۱۰ در محوطه گل گهر ادامه بازی درست بود، در دقیقه ۵۷ هم خطایی در محوطه گل گهر رخ نداد که داور تصمیم درستی گرفت. یک اخطار دقیقه ۲۷ باید به بازیکن پرسپولیس و دقیقه ۳۹ یک اخطار به بازیکن شماره پنج گل گهر داده می‌شد. گل‌هایی که زده شد درست بود و در کل داور عملکرد خوبی داشت.

سلیمانی: بیژن حیدری قضاوت خوبی داشت، با مدیریت این بازی را قضاوت کرد. زمانی که اخطار می‌داد و بازیکنان اعتراض می‌کردند خونسردی خود را حفظ و بازیکنان را به آرامش دعوت کرد. لحظه آخر بازی فروزان با تندی اعتراض کرد و حیدری با خونسردی کامل به او کارت زرد داد که نشان دهنده پختگی این داور است. گل گل گهر آفساید نبود و خطایی هم قبل از زدن ضربه خطا رخ نداد.

کد خبر 533669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.