اقتصاد مقاومتی موجب ثبات و پایداری اقتصاد کشور می‌شود

امام‌جمعه چادگان با اشاره به اقدام غرور آفرین سپاه در برخورد با ناوهای آمریکایی، گفت: این اقدام سپاه پاسداران تلنگر به کشورهایی است که امید به آمریکا دارند اما آمریکایی‌ها در بحث نظامی و دفاعی همیشه فرار را به قرار ترجیح دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با اشاره به اقدام غرور آفرین سپاه در برخورد با ناوهای آمریکایی، اظهار کرد: این اقدام سپاه پاسداران تلنگر به کشورهایی است که امید به آمریکا دارند اما آمریکایی‌ها در بحث نظامی و دفاعی همیشه فرار را به قرار ترجیح دادند.

وی افزود: برخی کشورها در امید به آمریکا در مقابل ایران خط و نشان می‌کشند، در صورتی که آمریکایی‌ها از منافع ملی خودشان هم نمی‌تواند دفاع کنند.

امام‌جمعه چادگان تأکید کرد: تیم مذاکره ایران با موضع قدرت با کشورهای آمریکایی و اروپایی به پای میز مذاکره بروند.

بنی جمالی متذکر شد: همان گونه که عمل به منویات مقام معظم رهبری موجب امنیت پایدار کشور می‌شود، عمل به اقتصاد مقاومتی هم موجب ثبات و پایداری اقتصاد کشور خواهد شد.

وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ عمومی در بر گیرنده تمام شئونات اخلاقی و رفتاری در زندگی است که در شورای فرهنگ عمومی برای آن تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

امام‌جمعه چادگان افزود: وظیفه شورای فرهنگ عمومی کار نرم افزاری است نه سخت افزای، در شهرستان چادگان به منظور مقابله با فروپاشی بنیان خانواده و ارتقای فرهنگ خانواده مصوباتی گرفته شده که به دنبال شیوع بیماری کرونا معلق ماند اما به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با دعوت از اساتید مطرح کشور زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت همسر داری و ارتقای فرهنگ خانواده ترتیب دادیم که از خانواده‌ها انتظار داریم که استقبال کنند.

کد خبر 533337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.