نشست مشترک شورای شهر با نمایندگان تهران در مجلس

رییس شورای اسلامی شهر تهران از نشست مشترک اعضای شورای شهر با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه امروز (سه شنبه) شورای اسلامی شهر تهران با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی فرنگی کشور به افتتاح یکی از ایستگاه‌های مترو خط ۶ اشاره و اظهار کرد: دیروز یکی از ایستگاه‌های مترو آغاز به کار کرد و خوشحال هستیم یک ایستگاه جدید به متروی تهران اضافه شد. این حاصل تلاش شورا و شهرداری در دوره مدیریتی قبل بود و امیدواریم این موفقیت و پیشرفت‌ها را دنبال کنیم، اگرچه به عقیده ما این برای تهران کافی نیست.

وی با اشاره به چالش‌های حمل و نقل عمومی در تهران گفت: با توجه به مشکلاتی که شهر تهران دارد اگر توسعه و تجهیز ناوگان با همین سرعت جلو برود قابل قبول نیست و باید فکر اساسی برای حمل و نقل عمومی و مترو شود و امیدواریم تلاش‌های شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر برای حل مشکلات مترو و اتوبوس هر چه زودتر به نتیجه مثبت برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور مسئولان سازمان آب و فاضلاب تهران در صحن شورا گفت: در دوره دوم شورای اسلامی شهر بررسی کردیم که برای اتمام فاضلاب تهران نیاز به ۱۱۰ سال زمان است که بیشتر به جک شبیه بود. آقای خادم مسئولیت کار را برعهده گرفت و با نیازسنجی، راهکار سرعت بخشی به تکمیل فاضلاب تهران را پیشنهاد کرد. آن سال اعتبار فاضلاب تهران ۹۰۰ میلیون تومان بود. دولت جدید تازه مستقر شده بود که با شهرداری هماهنگ بود. این اعتبار ۵۰ میلیارد تومان بود و یک وام هم از بانک جهانی گرفته شد، برای آن تلاش شد و به جلو رفتیم اما آن سرعت ادامه پیدا نکرد.

وی تاکید کرد: پروژه فاضلاب تهران قرار بود حداکثر ظرف مدت ۱۰ سال به اتمام برسد اما هنوز تمام نشده است. باید تلاش کنیم که حتماً مشکل فاضلاب تهران به خصوص دو منطقه‌ای که برای آن شبکه فاضلاب پیش بینی نشده است، رفع شود.

چمران خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران جلسه‌ای با نمایندگان تهران در مجلس خواهند داشت. وی همچنین دلیل غیبت سوده نجفی را ابتلاء به کرونا اعلام کرد و از اعضا برای سلامتی او درخواست دعا کرد.

کد خبر 528263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.