تجربه تفاوت اساسی ما و مس سونگون بود

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت:مس سونگون با تجربه تر بود و راحت تر به توپ ضربه زد و آنها را به گل تبدیل کرد. این تفاوت اساسی ما و مس سونگون بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد باغبانباشی سرمربی سپاهان پس از باخت تیمش به مس سونگون اظهار کرد: بازی جان داری از سوی دو تیم شکل گرفت. هر دو تیم فوتسال خوبی نمایش دادند. تیم ما تیم جوان‌تری بود. دو یا سه موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم روی آن موقعیت‌ها به گل برسیم اما با از دست دادن آنها روی همان موقعیت‌ها گل خوردیم. در واقع اختلاف ما با حریف همین تجربه بود که توپ‌هایمان به گل نرسید.
وی ادامه داد: از طرف دیگر تیم مس سونگون با تجربه تر بود و راحت تر به توپ ضربه زد و آنها را به گل تبدیل کرد. این تفاوت اساسی ما و مس سونگون بود. از بازیکنانم راضی هستم و می‌دانم که تجربه آن‌چنانی ندارند.
سرمربی تیم فوتسال سپاهان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که مس سونگون چهار بار قهرمان ایران شده است و از این تجربه استفاده خوبی می‌کند. امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده شرایط تیم را بهبود ببخشیم و مطمئناً این بازیکنان جایگاه بسیار بهتری می‌توانند کسب کنند و از نظری تجربه بهتر شویم.
وی در خصوص فرصت دوماهه تعطیلی لیگ که از سوی سرمربی تیم برای بهبود وضعیت تیم وعده داده شده بود افزود: تیم سپاهان نسبت به دو ماه پیش تغییرات زیادی داشته است و امروز بازی بسیار سنگینی برایمان بود و تیم بزرگی برابر ما قرار گرفت. از نظر نفرات آنها از ما سر بودند و توانستند بیشتر از لحاظ تجربه خود را به ما دیکته کنند در حالی که از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشتیم و همانطور که شاهد آن بودید توانستیم تا دقایق پایانی فشار را روی دروازه حریف داشته باشیم اما ذهنیت تیم باید تغییر کند و تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشیم.
باغبانباشی گفت: این بازی درس‌های زیادی به ما داد و انشاالله بتوانیم در مسابقات بعدی از این تجربه استفاده کنیم.

کد خبر 527938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.