انهدام باند قاچاق سلاح به مرکز کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ که محموله‌ای از سلاح‌های شکاری و جنگی غیرمجاز را از مرزهای غربی کشور به مرکز کشور قاچاق کرده بودند خبر داد.

‌به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تشدید مقابل با قاچاقچیان سلاح و مهمات با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت اعضای باندی در زمینه قاچاق سلاح به مرکز کشور مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و رصد هوشمندانه خود دریافتند که این باند قصد دارند محموله‌ای از سلاح‌های جنگی و شکاری غیرمجاز را به وسیله یک دستگاه کامیون از مرزهای غربی به سمت اصفهان منتقل کنند که به همین منظور در محور مواصلاتی استان مستقر و اقدامات لازم جهت شناسایی و توقیف خودرو انجام دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار خوراک آبزیان که از سمت استان‌های غربی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف شدن خودرو مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات تعداد پنج قبضه کلت کمری و ۴۲ قبضه انواع سلاح‌های شکاری غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری سه نفر و تحویل آنها به مراجع قضائی تصریح کرد: کسانی که با قاچاق سلاح‌های غیرمجاز به داخل کشور قصد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه را دارند باید بدانند که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مأموران ناجا با هوشمندی تحرکات این گونه افراد را رصد می‌کنند و اجازه نخواهند داد آنها به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

کد خبر 525718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.