۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
محصولات جدید شرکت ریلمی

شرکت ریلمی اعلام کرده است که قصد دارد هفته آینده از محصولات جدید خود در بازار هند رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محصولات شرکت ریلمی که ۳۰ سپتامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود شامل دستگاه تصفیه هوا، جارو برقی دستی و جارو برقی رباتیک می‌شود. هنوز قیمت محصولات ذکر شده مشخص نشده است، اما گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که فیلتر HEPA دستگاه تصفیه کننده هوا قیمتی معادل ۲۰ دلار دارد.

به نظر می‌رسد که دستگاه تصفیه هوا ریلمی TechLife دارای یک سیستم تصفیه سه مرحله‌ای است، شرکت سازنده ادعا می‌کند که این دستگاه قادر است ۹۹.۹۵ درصد ذراتی به اندازه ۰.۳ میکرون و ذرات معلق PM2.5 موجود در هوا را تصفیه کند. این محصول قادر است طی ۱۴.۴ دقیقه هوای یک اتاق به ابعاد ۳۰ متر مکعب را تصفیه کند، کاربران می‌توانند آن را به گونه‌ای تنظیم کنند که پس از دو، چهار یا هشت ساعت کار کردن به صورت خودکار خاموش شود.

جاروبرقی دستی ریلمی دارای یک موتور ۱۴۰ واتی با سرعت ۱۰ هزار و ۵۰۰ دور در دقیقه است، قدرت مکش این محصول ۹.۵ کیلوپاسکال است. محصول ذکر شده به یک فیلتر قابل شستشو HEPA و یک برس کف چرخان خودکار با سرعت دو هزار و ۲۰۰ دور در دقیقه مجهز شده است.

جاروبرقی رباتیک ریلمی به منظور جهت یابی هوشمند به سیستم LiDAR مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵.۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. همچنین، محصول ذکر شده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا پشتیبانی می‌کند و فرامین صوتی کاربران را از این طریق اجرا می‌کند.

کد خبر 524835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.