آغاز عملیات رفع مشکل آبگرفتگی خیابان امام شافعی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج گفت: به دلیل شیب نامناسب آسفالت خیابان امام شافعی و با هدف هدایت آب‌های سطحی، جلوگیری از تصادفات، ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر عملیات هدایت آب‌های سطحی این خیابان آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، فرشاد منبری با بیان اینکه مشکل آب‌گرفتگی خیابان امام شافعی نایسر رفع می‌شود، اظهار کرد: خیابان امام شافعی یکی از خیابان‌های اصلی واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده که حامل بار ترافیکی بسیار زیادی است.

وی افزود: با توجه به فرسوده بودن آسفالت و اینکه شیب بندی این خیابان مناسب نبود؛ هنگام بارش برف و باران آب زیادی در این خیابان جمع شده و مانع تردد روان خودروها در این خیابان می‌شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا عملیات تخریب آسفالت چندین نقطه از خیابان امام شافعی جهت هدایت آب‌های سطحی و روا ناب ناشی از بارش‌های فصلی، جلوگیری از تصادفات، ارتقا سطح کیفی و ایمنی معابر در دستور کار قرار گرفت.

منبری اضافه کرد: اصلاح شیب عرضی و طولی جاده ورودی و خروجی نایسر، تسهیل در عبور و مرور و هدایت ترافیک وسایل نقلیه از دیگر اهداف اجرای این عملیات است.

وی از آغاز عملیات رفع مشکل آب‌گرفتگی خیابان امام شافعی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و گفت: به همین منظور سه هزار مترمربع آسفالت این خیابان جهت ساماندهی و اصلاح آسفالت تخریب خواهد شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: سه هزار مترمربع اجرای اساس و یک هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاکبرداری نیز در همین راستا انجام خواهد شد و تاکنون عملیات‌هایی عمرانی نظیر یک هزار مترمربع تخریب آسفالت، یک هزار مترمربع اجرای اساس و ۴۰۰ مترمکعب خاکبرداری انجام شده است.

کد خبر 523705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.