۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
گل‌محمدی: جو ورزشگاه وحشتناک بود

سرمربی پرسپولیس گفت: قرعه تیمش جزو سخت‌ترین قرعه‌های این مرحله لیگ قهرمانان بود.

به گزارش ایمنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با استقلال دوشنبه اظهار کرد: قبل از هر موردی باید از میزبانی تاجیک‌ها قدردانی کنیم خاطرات خوبی از اینجا داریم و با خاطرات خوبی از این کشور دوست خواهیم رفت.

وی با اشاره به نمایش تیمش عنوان کرد: در مجموع بازی خوبی داشته ایم و کنترل بازی دستمان بود و گردش توپ خوبی داشته باشیم و به جز چند کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلاتش در دوشنبه گفت: با توجه به اینکه شرایط بازی با چمن ورزشگاه سخت بود و این تیم مقابل هوادارانش بازی می‌کرد، انگیزه بالایی داشت، اما با بر این مشکلات غلبه کردیم و فوتبال شناور را نشان دادیم و رو به جلو بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی را انجام دادیم و از تمامی بازیکنان تشکر می‌کنیم، شرایط و بازی خیلی سختی بود و شاید بتوان گفت یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها این بود که در چنین شرایطی در چمن مصنوعی و مقابل هواداران بازی کنند حال این برد را به هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می‌کنیم.

یحیی راجع به برنامه خود برای آینده پرسپولیس خاطرنشان کرد: این پیروزی مبارک همه هواداران باشد، اما به برکت وجود هواداران و غیرت بازیکنان این بازی را بردیم و بدون آنها به مشکل می‌خوردیم، یک ماه بعد دور یک چهارم نهایی را داریم و در این یک ماه باید ریکاوری خوب و بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشیم چون لیگ شروع نشده و از این بابت به مشکل بر خواهیم خورد و داشتن بازی تدارکاتی مهم است، فیفا دی هم هست و بازیکنان تیم ملی را در اختیار نداریم و باتوجه به اینکه دور بعد تیم‌ها قدرتمندتر هستند، کار سخت‌تر است، باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اسلحه پنهانی تیم خود در این بازی چه کسی بود؟ عنوان کرد: به یاد نمی‌آورم درباره سلاح پنهانی صحبت کرده باشم، اما فکر می‌کنم سلاح پنهانی تیمم غیرت بازیکنان بود، هرچقدر از سختی کار بگویم کسی نمی‌تواند درک کند فقط من میدانم این بازیکنان با چه شرایطی بازی می‌کنند، لیگ ما تعطیل بود، بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم و ملی پوش هم نداشتیم، چمن ورزشگاه مصنوعی بود و جو ورزشگاه هم به نفع حریف بود، جو وحشتناکی برای هر تیمی که جلوی استقلال تاجیکستان بازی کند، وجود دارد، اما بازیکنان غیرت نشان دادند آنها لایق بهترین‌ها هستند و من می‌توانم یک تشکر خشک و خالی انجام بدهم امیدوارم هواداران قدر بازیکنان را بداند و باشگاه هم بتواند قدردان زحمات بازیکنان باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند قهرمان شود؟ گفت: ما تیم خوبی داریم، اما از نظر امکانات قابل مقایسه با تیم‌های چمپیونز لیگ نیستیم به یک چیزی باور و ایمان داریم و آن‌هم تیممان است، انرژی مثبت هواداران باوجود غیبت آنها، بسیار مهم و انگیزه بخش است ما چیزهای خیلی خوبی داریم برای اینکه به ما انگیزه بدهد هواداران ما فوق‌العاده هستند و برایشان جان می‌دهیم و از هیچ کوششی نمی‌گذریم تا دلشان را شاد کنیم، این بزرگترین انگیزه ماست و بازیکنان ما نشان دادند که چقدر عاشقانه این تیم را دوست دارند و ما انگیزه زیادی برای ادامه کار داریم.

کد خبر 522156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.