پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی معلمان مطالبه به حق فرهنگیان است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد از تأخیر ایجاد شده در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۱۳۹۹، گفت: در آستانه موعد بازنشستگی فرهنگیان سال ۱۴۰۰ قرار داریم و سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به پرداخت این مطالبه به حق فرهنگیان اولویت قائل شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی درباره تأخیر به وجود آمده در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته یک فرآیند عادی تکرار می‌شد به این شکل که پس از بازنشستگی معلمان در پایان شهریورماه این عزیزان پاداش پایان خدمت خود را در فاصله شش ماه تا یک سال بعد پاداش خود را دریافت می‌کردند.

وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت به طور معمول در بودجه‌های سنواتی پیش بینی می‌شود، افزود: با شروع سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد که پاداش بازنشستگان فرهنگی تا پایان تیرماه پرداخت می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با یادآوری اینکه حتی اطلاعات معلمان بازنشسته از تمام استان اخذ شده و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد، گفت: با این وجود در پایان تیرماه پاداش پایان خدمت معلمان پرداخت نشد و سازمان برنامه و بودجه دولت قبل به تعهد خود عمل نکرد.

وحیدی تأکید کرد: درخواست کمیسیون آموزش و نمایندگان مجلس اولویت قرار دادن پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان سال ۱۳۹۹ است تا حداقل بازنشستگان ۱۴۰۰ که تا یک ماه آینده نیز بازنشسته می‌‎شوند امید به اخذ پاداش خود را داشته باشند.

وی دریافت به موقع پاداش پایان خدمت معلمان را یکی از مطالبات به حق فرهنگیان برشمرد و اضافه کرد: اعتبار پاداش پایان خدمت در بودجه سالیانه دیده شده و باید با اولویت دادن به بدهی دیون دولت پاداش پایان خدمت معلمان پرداخت شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به پیگیری روز گذشته خود در وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: در روز سه شنبه ۱۶ شهریور که سرپرست وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس حضور پیدا می‌کند این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 520046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    6 0
    سلام دوست عزیز ما آن قدر حرفهای بدون عمل شنیدیم که تصمیم گرفتم تیم هیچ حرف و حدیثی را باور نکنیم ف قط زمانی که پول در حساب ما باشد باور خواهیم کرد والسلام
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    سلام‌نظری نداریم جزء در خوایت پرداخت به موقع پاداش فصل پاییز نزدیکه صدتا خرج ومشکل داریم که نیاز به پول داره خواهش می کنم هرچه سریعتر پادااشهارو بپر ازید
  • معلم بدبخت IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    10 0
    بی شرفا پولمون رو که حقمون هست بدید
  • رجب IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    6 0
    کو گوش شنوا، کو متعهد به تعهد، کو درمند درد اشنا و کو .....
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    9 0
    فقط تا آخر شهریور حوصله به خرج میدم همین
  • بی نام IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    6 0
    تا کی به وعده های دروغ دل ببندیم؟ بخدا جای تاسف دارد که معلمی بعد از سی سال خدمت حقوق حقه ی خودش را که سیصد وشصت ماه از فیش حقوقی اش کسر کرده اند حالا باتاخیر وبا وعده های دروغ اون هم در این وضعیت تورمی وکمر شکن کشور پرداخت کنن البته هنوز هم به قول قدیمیها (نه به داره نه به باره)
  • بهزادرزاقپور IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 4
    باسلام ودعای خیر : کاشکی همه ی ما برای آبادانی وشکوفایی استعداد های کشور وفرزندانمان تلاش مضاعف برای همیشه داشته باشیم ! اجرکم عند الله(جل جلاله)ومن الله التوفیق فی کل امورکم واموری انشاءالله - ( بهزادرزاقپور از آذرشهر - آ.ش ).
  • ن ا IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    پس بقیه بازنشستگان سال ۹۹ مثل ناجاو غیره،،،، که سالهامنتظرند چی انها پاداش نگیرند
  • فراهانی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    3 0
    نتیجه خیانت و بی توجهی به آموزش و پرورش پر شدن زندانهاست
  • حسین IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    3 0
    وزارت بی در و پیکر همینه فقط آموزش و پرورررررش بی صاحبه بعد یک سال بد قولی دست همه مون زیر سنگشون هیچ چاره ای نداریم خسارت این تأخیر با تورم لعنتی با کیه وعده قیامت نمی گذریم
  • بهزادرزاقپور IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    باسلام ودرود برمحمد وآل محمد (ص) وشما مسولین کل کشورتاکنون مورخ 1400/07/10 پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 1399را آ.ش -آذرشهر آموزش وپرورش پرداخت نکرده است.