۳ گزینه نهایی انتخاب شهردار کرج مشخص شدند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار کرج از میان سه گزینه نهایی تصدی شهرداری در جلسه هشتم شورای شهر انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسمپور امشب (سه شنبه) در حاشیه هفتمین جلسه علنی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: حداد پور، آقازاده و رمضانی سه کاندیدای تصدی شهرداری کرج صبح امروز در ششمین جلسه علنی شورا حضور یافته و برنامه‌های خود را برای مدیریت شهر ارائه کردند.

وی افزود: سیدعلی اکبر میروکیلی، مصطفی سعیدی سیرایی و امیر یزدی سه کاندید دیگر بودند که عصر امروز در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر حضور یافته و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

قاسمپور اضافه کرد: در پایان با پیشنهاد رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج و موافقت اکثریت اعضای شورای بنا شد از شش عضو به سه عضو برسیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: به این ترتیب یزدی ۱۰ رأی، سعیدی سیرایی ۸ رأی، میروکیلی ۷ رأی، آقا زاده ۶ رأی، حدادپور ۵ رأی و رمضانی ۲ رأی را از آن خود کرده و سه نفر اول به مرحله بعد راه یافتند و در جلسه آینده از میان این سه گزینه، شهردار کرج انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب حساس شهردار، اظهار کرد: در رابطه با استعلام از مراجع قانونی در خصوص احراز صلاحیت شهردار احتمالی کرج باید بگویم که هر پاسخ مکتوبی که از مراجع قانونی در این خصوص ارائه شود، اجرایی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شرایط احراز شهردار دستور العملی است که وزیر کشور ابلاغ کرده و ظاهراً در حال تغییر است و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید؛ شورای اسلامی شهر کرج قطعاً دستورالعمل جدید را نیز پس از ابلاغ مد نظر قرار می‌دهد.

کد خبر 516859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.