مدیریت فضای سبز ونیز ایتالیا توسط شهروندان

شهروندان ونیزی می‌توانند با پذیرش مالکیت و نگه داری از باغچه‌های شهری در حفظ فضای سبز منطقه به شهرداری کمک شایانی کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وب‌سایت شهرداری ونیز ایتالیا اعلام کرد که به شهروندان خود این فرصت را می‌دهد تا هریک مسئولیت یکی از باغچه‌ها و فضاهای سبز شهر را بر عهده بگیرد. مقامات تصمیم گرفته‌اند ساکنان را تشویق به شرکت در پروژه‌های شهری کنند تا بتوانند در این شرایط پاندمی نشاط اجتماعی را در شهر زنده کنند. مسئولان محلی تذکر داده‌اند که مشارکت شهروندان در مقررات شهرداری برای حفاظت و ترویج فضای سبز، قید شده است.

مدیریت فضای سبز ونیز ایتالیا توسط شهروندان

افراد مایل به حضور در این پروژه، می‌توانند در مراقبت و ارزیابی مجدد مناطق سبز بزرگ و کوچک تحت اختیار شهرداری شرکت کنند؛ شهروندان عادی، خانواده‌ها، انجمن‌ها، گروه‌های داوطلب یا سایر نهادهای خصوصی در واقع امکان نظارت و مراقبت بر مناطق سبز و باغچه‌های شهری را دارند.

موارد مرتبط با شرکت شهروندان در این طرح به طور رسمی مطابق مفاد مندرج در مواد ۸ و ۲۳ "مقررات شهرداری برای حفاظت و ارتقا فضای سبز شهر" نوشته شده است. بنابراین پذیرش باغچه در نزدیکی خانه، چه بزرگ و چه کوچک، امکان پذیر خواهد بود. مسئولان شهری انتظار دارند که شهروندان هرچه سریع‌تر باغچه و فضای سبز مد نظر خود را به تنهایی یا گروهی انتخاب کنند و گل‌ها و گیاهان مورد علاقه خود را بکارند.

افراد داوطلب ابتدا باید فرم‌های مورد نیاز را در وب سایت شهرداری، بخش خدمات حفاظت از فضای سبز ونیز، تکمیل نمایند. پس از این، کارشناسان فضای مورد نظر و همچنین اقداماتی را که شخص داوطلب قرار است انجام دهد، بررسی می‌کنند.

سپس سازمان مربوطه، تسهیلات مورد نیاز را برای مدیریت فضا و همچنین مراقبت بهینه در اختیار فرد داوطلب قرار می‌دهد.

مدیریت فضای سبز ونیز ایتالیا توسط شهروندان

کد خبر 515813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.