استقلال - گل گهر/ سکانس حذفی امیر و فرهاد

آب پوشان پایتخت عصر امروز (سه شنبه) میزبان گل گهر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و گل گهر امروز چهارشنبه - ۱۳ مرداد ماه - در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به فینال جام حذفی را مشخص کنند. شاگردان مجیدی پس از سومی در لیگ برتر، امیدوارند سهمیه غیر مستقیم خود را با قهرمانی در جام حذفی، به سهمیه مستقیم و حضور بی دردسر در دور گروهی لیگ قهرمانان عوض کنند. آن سوی میدان اما گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی فصل خوبی را که استارت زده بود، با فراز و نشیب بسیاری در پایان با رده پنجمی تمام کرد تا از صعود به آسیا باز بماند. حالا چشم امید امیر و شاگردانش به جام حذفی است تا شاید از این طریق آسیایی شوند.

پیش به سوی سکو آبی

فرهاد مجیدی پس از شکست در شهرآورد پایتخت آمار بی نظیری در لیگ داشت و به جز شکست هفته آخر به سپاهان، اجازه نفس کشیدن به تیم دیگری را ندارد. با این حال نتایج خوب برای آبی‌ها کافی نبود و عقب افتادگی‌های اوایل فصل آنها باعث شد تا به رتبه‌ای بهتر از سومی نیاندیشند. البته توانستند خود را حسابی از سایر رقبا کسب سهمیه جدا کنند و با اختلافی محسوس، سومی را از آن خود کنند.

استقلال - گل گهر/ سکانس حذفی امیر و فرهاد

در جام حذفی هم که همواره استقلال نشان داده متخصص این جام است، توانستند پرسپولیس مدعی را در ضربات پنالتی مغلوب کنند. آبی‌ها فصل گذشته نیز مسیر نسبتاً مشابه‌ای را با فرهاد در جام حذفی طی کردند و گام آخر را به ساکت الهامی باختند. حالا اما آنها مصمم هستند تا هر طور شده پس از مدت‌ها جامی را بالای سر ببرند.

۴ غایب آبی‌ها

استقلال در نبرد حساس امشب نمی‌تواند از تمام نفراتش استفاده کند و این موضوع کار مجیدی را سخت می‌کند. عارف غلامی، فرشید اسماعیلی و بابک مرادی به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده‌اند و سید احمد موسوی با ابتلاء به کرونا، قادر به همراهی تیمش نخواهند. باید دید مجیدی چه نفراتی را جایگزین غایبان خواهد کرد.

گل گهر، پر مهره اما ناکام!

لیگ بیستم اگر چه با صدرنشینی و بردهای پیاپی برای امیر قلعه نویی در گل گهر آغاز کرد ولی در ادامه از کورس قهرمانی جدا شد و با نتایج ضعیف، مانند فصل قبلی در رده پنجم ایستاد و دستش از آسیا کوتاه ماند. گل گهر این فصل نفرات بسیاری نیز با سابقه بازی در استقلال را به خدمت گرفته و همین موضوع بازی را جذاب‌تر خواهد کرد. نفراتی هم چون مهدی تبریزی، فرشید باقری، علی دشتی و گادوین منشأ که هر یک قبلاً سابقه پوشیدن پیراهن آبی را داشته‌اند.

استقلال - گل گهر/ سکانس حذفی امیر و فرهاد

جام حذف برای گل گهر حکم مرگ و زندگی را دارد. آخرین شانس آنها برای اتمام رویایی فصل یا خاتمه آن با ناکامی پیش روی سیرجانی‌ها است. به همین علت استقلالی‌ها امشب با تمام قوا پا به میدان خواهد گذاشت.

سکانس چهارم امیر و فرهاد

فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی تا کنون سه بار باهم پیکارکرده اند که هر سه مصاف قبلی را فرهاد به سود خود تمام کرده است. حتی یک بار در یک چهارم نهایی جام حذفی فصل قبل استقلال مجیدی و سپاهان تحت هدایت امیر روبروی هم صف آرایی کردند که در نهایت آب‌ها طعم نیمه نهایی را چشیدند.

کد خبر 512089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.