تجهیز ورزشی یک پنجم روستاهای استان باقی مانده است

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان اصفهان اظهار کرد: ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر افتتاح و بین ۳۰۰ خانه ورزش روستایی پک ورزشی توزیع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _ ۶ مرداد ماه _ ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه پیروزی کاروان تجهیزات ورزشی که شامل تشک تاتمی، میز فوتبال دستی، میز پینگ‌پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت بود پس از تحویل به دهیاران به سمت روستاها بدرقه شد.

مهدی اسدی در خصوص این برنامه، گفت‌: افتخار این را دارم که دوباره برای اولین بار در کشور فعالیت خوبی انجام دادیم. دو سالی است که به خاطر کرونا بسته‌های معیشتی آماده می‌کنیم اما در زمینه ارتقای سلامت جسمانی قدمی برنداشتیم که ما اولین حرکت را انجام دادیم و به ۳۰۰ خانه ورزش روستایی پک ورزشی توزیع می‌کنیم.

وی افزود: بعضی خانه‌های ورزش روستایی که کمبود تجهیزات دارند و شرایط مالی خوبی ندارند را هم تجهیز می‌کنیم و حدود ۴۰۰ ملیون تومان هم هزینه کردیم تا ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر هم افتتاح کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان اصفهان افزود: یک پنجم دیگر از روستاها مانده که تجهیزات ببریم و خانه ورزش روستایی افتتاح کنیم که اگر این مورد هم در دو سال آینده محقق شود در استان اصفهان روستایی نیست که خانه ورزش روستایی نداشته باشد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این خانه‌ها نشاط و شادابی بین اهالی روستا بیشتر و میزان مهاجرت‌ها کمتر می‌شود، فقر حرکتی از بین می‌رود و باعث سرگرمی جوانان می‌شود. به امید روزی که ورزش و فرهنگ در روستاها بیشتر شود تا تا مهاجرت کم شود.

به گزارش ایمنا در این برنامه محمدتقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی محلی، حسین زیبایی معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی اسدی رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی، نرگس قدوسی معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 510479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.