مراسم تجلیل از قهرمانان مچ اندازی بانوان برگزار شد

آئین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی بانوان کشور با حضور نرگس قدوسی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا روز گذشته _دوشنبه  ۵ مرداد ماه _ آئین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور با حضور نرگس قدوسی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گلی باغ نایب رئیس هیئت بدنسازی استان اصفهان، فلاحیان مسئول کمیته مچ اندازی و قهرمانان این رشته برگزار شد.

اداره کل ورزش و جوانان از قهرمانان تقدیر می‌کند

نرگس قدوسی در رابطه با این برنامه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از زمانی که تغییرات مدیریتی انجام شده بحث حمایت از ورزشکاران است به ویژه ورزشکارانی که در سطوح قهرمانی کار می‌کنند، از تمام پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت‌های ورزشی خواسته شده در مناسبت‌های مختلف تقدیر از ورزشکاران به ویژه بانوان انجام شود.

وی ادامه داد: هیئت بدنسازی و پرورش اندام هم از این قضیه مستثنی نبودند و به همت نایب رئیس هیئت گلی باغ امروز برنامه تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران برگزار شد. متأسفانه در این دوره از مسابقات به خاطر کرونا و بی انگیزگی ورزشکاران استقبال کمتر بود که امیدوارم این مراسم‌های تجلیل و حمایت‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام می‌دهد باعث ایجاد انگیزه بین ورزشکاران و شروع مجدد ورزش آنها شود.

معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: مچ اندازی رشته‌ای است که با حداقل امکانات و هزینه می‌شود در آن کار کرد و تجربیاتی که داشتیم نشان داده بانوان در این رشته استعداد دارند و می‌توانند به مقام قهرمانی برسند.

مراسم تجلیل از قهرمانان مچ اندازی بانوان برگزار شد

نبود برخی ورزشکاران بزرگسال باعث شد سطح مدال‌های اصفهان پایین بیاید

زهره فلاحیان، در خصوص مسابقات مچ اندازی و قهرمانی بانوان اصفهانی، تصریح کرد: چهارمین دوره مسابقات کشوری بانوان مچ اندازی در سرعین اردبیل برگزار شد و ۱۶۴ ورزشکار از ۲۲ استان در این مسابقه شرکت کردند. از اصفهان سه رده سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان را اعزام کردیم که در رده جوانان دو مدال طلا، سه نقره و یک برنز و دو کاپ تیمی کسب کردیم و در رده امید یک برنز و در رده بزرگسالان یک طلا به دست آوردیم.

وی افزود: در دو دوره قبل این رقابت‌ها نایب قهرمان بودیم و این دوره به خاطر شرایط کرونا بچه‌ها مدتی تمرین نداشتند، جوانان خوب بودند ولی بزرگسالان افرادی که در گذشته داشتیم شرکت نکردند و باعث شد سطح مدال‌های اصفهان پایین بیاید.

مسئول کمیته مچ اندازی با اشاره به اینکه برای استعدادیابی به خاطر کرونا نمی‌توانستیم برنامه خاصی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: قصد داریم در شهرستان‌ها از طریق هیئت همگانی نیروهایی را قرار دهیم تا استعدادیابی کنند. مچ اندازی شرایط خاصی ندارد و اگر اجازه دهند با یک میز در مکان‌های عمومی شناخته می‌شود و جذب نیروی بیشتری خواهیم داشت.

مراسم تجلیل از قهرمانان مچ اندازی بانوان برگزار شد

دو مدال طلا به دست آوردم

در ادامه مینا محمدی از مدال‌آوران مچ اندازی در رابطه با کسب مقامی که داشته، اظهار کرد: در رده جوانان دو مدال طلا دست چپ و راست را به دست آوردم، سطح مسابقات کشوری بالا بود، اما با تمرین، تکرار و سختی‌هایی که کشیدیم توانستیم مدال به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: رشته مچ اندازه تازه روی کار آمده و چهار دوره است که انجام می‌شود، هرچقدر به این رشته بیشتر اهمیت دهند سال‌های بیشتری در مسابقات شرکت کنیم و تجربه بیشتر شود می‌توانیم در مسابقات برون‌مرزی هم با دست پر برگردیم.

کد خبر 510196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.