پرسپولیس۲_ آلومینیوم اراک صفر/ یک گام نزدیک تر تا گلات قهرمانی

سرخ پوشان پایتخت با برتری دو گله مقابل آلومینیوم به قهرمانی پنجم خود در لیگ بیستم نزدیک شدند

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۵۵/‏۲۰ در ورزشگاه ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزها به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: -

گل‌ها: پرسپولیس (شهریار مغانلو دقیقه ۲۳)، پرسپولیس (مهدی ترابی دقیقه ۳۴)

اخطار: -

اخراج: -

پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه (دقیقه ۶۶- سعید آقایی) و شهریار مغانلو (دقیقه ۷۷- مهدی عبدی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

آلومینیوم اراک: حسین پور حمیدی، محمد ایران‌پوریان (دقیقه ۴۶- مصطفی احمدی)، رامین سلیمان زاده. سید مهدی حسینی، حامد پاکدل (دقیقه ۸۷- علیرضا منظمی)، امید سینگ (دقیقه ۴۶- جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریا کیا، معین عباسیان، اسماعیل شریفات (دقیقه ۷۸- سعید باقرپسند)، امیرمحمد هوشمند

سرمربی: علیرضا منصوریان

داور: امیر عرب‌براقی

شرح بازی:

پرسپولیسی‌ها در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند با حملات متعدد دو گل مهم را وارد دروازه حریف اراکی خود کنند. شهریار مغانلو و مهدی ترابی به ترتیب دروازه شاگردان علی منصور را باز کردند تا قرمزها با پیروزی ۲ بر صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم شاگردان یحیی سعی کردند دو گل خود را حفظ کرده و کمتر به حریف خود موقعیت بدهند. البته چند اشتباه از سوی گلر قرمزها ممکن بود کار را برای پیروزی آسان پرسپولیس سخت‌تر کند که با بی دقتی مهاجمان آلومینیوم توپ‌های آنها به گل نرسید. در نهایت بازی با همان دو گل نیمه اول به پایان رسید تا قرمزها یک گام دیگر به گلات قهرمانی نزدیک شوند.

شرح گل:

۱ - ۰ (دقیقه ۲۳- شهریار مغانلو): مهدی ترابی در میانه زمین پس از صاحب توپ شدن شاهین توکلی را دریبل زد و پس از یک- دو با شهریار مغانلو از سد رامتین سلیمان‌زاده هم گذشت و وارد محوطه جریمه آلومینیوم شد که پاس در عرض بدون نقص او به محوطه ۶ قدم را مغانلو با تکل بلند تبدیل به گل کرد.

۲ - ۰ (دقیقه ۳۴- مهدی ترابی): اشتباه ایران‌پوریان در پاس به عقب و توپ‌ربایی عالی شهریار مغانلو این بازیکن را در موقعیت تک به تک با پور حمیدی قرار داد که پاس رو به عقب چشم‌نواز این بازیکن و ضربه فنی بغل پای مهدی ترابی گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: ضربه ایستگاهی مستقیم ترابی را پور حمیدی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۲: احسان پهلوان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در موقعیت خوبی قرار گرفت که تکل به موقع هوشمند اجازه گلزنی به او را نداد.

دقیقه ۳۰: برخورد شهریار مغانلو و امیرمحمد هوشمند باعث مصدومیت سر مهاجم پرسپولیس شد و در نهایت سر شهریار مغانلو باندپیچی شد.

دقیقه ۳۰: با دستور داور، بازیکنان برای نوشیدن آب به کنار زمین رفتند.

دقیقه ۳۶: برخورد مهدی شیری و پوریا آریاکیا باعث شد که سر آریاکیا نیز همچون مغانلو باندپیچی شود.

دقیقه ۴۴: موقعیت برای شهریار مغانلو که پاس عالی وحید امیری را در دهانه دروازه به گل تبدیل نکرد.

دقیقه ۴۵: موقعیت عالی برای پرسپولیس که احمد نورالله‌ی سانتر مهدی ترابی را با ضربه سر به بیرون زد.

دقیقه ۵۰: کرنر برای آلومینیوم اراک که ضربه سر اراکی‌ها خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: موقعیت عالی برای پرسپولیس و استارت تند و تیز مغانلو و در نهایت ضربه‌اش که توسط گلر آلومینیوم مهار شد.

دقیقه ۵۵: نزدیک بود اشتباه حامد لک کار دست او بدهد که حامد پاکدل از فرصت عالی گلزنی استفاده نکرد و شوت او به تور کنار دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۶۵: ارسال آریاکیا را حسینی با ضربه سر به هوشمند رساند که در ادامه ضربه آکروباتیک این مدافع پیشتاخته به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: شوت محکم سیامک نعمتی را گل آلومینیوم مهار کرد.

دقیقه ۹۱: کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه آلومینیوم صاحب توپ شد که چرخش و شوت محکم او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس با وجود اینکه در ترکیب این تیم حضور داشت، بخاطر کشیدگی همسترینگ از جمع نفرات اصلی سرخ‌پوشان خارج شد تا مثل دیدار رفت نتواند مقابل آلومینیوم به میدان برود و فرشاد فرجی جانشین او شود.

* در دقیقه ۱۰ مجادله لفظی بین علیرضا منصوریان و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس شکل گرفت که با دخالت داور و داور چهارم این غائله ختم به خیر شد.

کد خبر 506359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.