ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر سایپا

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته ۲۶ لیگ بیستم میزبان سایپا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و سایپا امروز از ساعت ۴۰/‏۱۹‬ در هفته بیست و ششم لیگ برتر در فولادشهر با هم دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شرایطشان در جدول باعث شده سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. قطعاً مساوی این بازی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد و آنها فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف یکدیگر می‌روند. سایپا در صورت پیروزی در بازی فردا می‌تواند یک رده در جدول صعود کند و این اتفاق در صورت برد ذوب آهن هم برای تیم اصفهانی رخ خواهد داد.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب‌آهن در این بازی فیکس خواهد بود، عملکرد خوب این دروازه‌بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مهرداد قنبری و فرشاد محمدی‌مهر، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با سایپا هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد حسینی دست به ترکیب مدافعانش نسبت به دیدار برابر تراکتور نخواهد زد و با همان مهره‌ها برابر خودرو سازان بازی می‌کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، محمد سلطانی‌مهر، دانیال مؤمنی و سینا اسدبیگی هستند. سلطانی‌مهر و اسدبیگی به همراه مؤمنی سه هافبک جوان مجتبی حسینی هستند که وی به عملکرد آنان اعتماد زیادی خواهد داشت.

سه مهاجم در خط حمله

رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و دارکو بیدوف مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان کمالوند خواهند بود، به احتمال فراوان پیمان رنجبری و ایوان مارکویچ در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهند آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب ذوب‌آهن برابر سایپا

شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و دارکو بیدوف

کد خبر 505061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.