بزرگسالان پاکستانی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

کشور پاکستان واکسیناسیون افراد ۱۹ سال به بالا را به صورت رسمی آغاز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون ۹۲۶ هزار و ۶۹۵ نفر در کشور پاکستان به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند. مقامات بهداشتی این کشور اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۲۸ نفر به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند و ۹۲ نفر نیز بر اثر آن فوت کرده‌اند.

این کشور با کمبود عرضه واکسن رو به رو شده بود، اما هم اکنون بیش از ۱۸ میلیون دوز واکسن تهیه کرده است. ثبت نام واکسیناسیون برای بزرگسالان از تاریخ ۲۶ مه آغاز شده است و تاکنون بیش از هفت میلیون نفر در سراسر کشور پاکستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که روزانه تقریباً ۳۸۳ هزار شهروند پاکستانی واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

تعداد افرادی که برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کرده‌اند در حال افزایش پیدا کردن است تا کنون ۱۱ میلیون ۶۶۳ هزار نفر بدین منظور ثبت نام کرده‌اند تا در زمان تعیین شده واکسن را دریافت کنند و در برابر بیماری کووید -۱۹ ایمن شوند. کشور پاکستان در اوایل هفته جاری بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن فایزر دریافت کرد. به نظر می‌رسد که علاوه بر واکسن فایزر، واکسن‌های سینوفارم، کانسینو، سینوا و آسترازنکا نیز در اختیار این کشور قرار خواهد گرفت.

کد خبر 498252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.