ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کند

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کند، گفت: رئیسی در بین کاندیداهای اصولگرا خود را صاحب بیشترین رأی می‌داند بنابراین به لحاظ کنش سیاسی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ منطقی است.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد خبرها درباره حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از حدود یک سال پیش گمانه زنی‌ها پیرامون حضور رئیس دستگاه قضا در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد و نزدیکان وی نیز نسبت به این گمانه زنی‌ها انتقاداتی را وارد کردند اما به نظر می‌رسد ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کند.

وی افزود: در صورتی که رئیسی وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری شود، اکثر جریان‌های اصولگرا از وی حمایت خواهند کرد اما کاندیداهای نظامی با وی همسو نمی‌شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ابراهیم رئیسی در انتخابات سال ۹۶ ایده‌هایی را برای تشکیل دولت داشت، اما این ایده‌ها به واسطه شکست در رقابت انتخابات ریاست جمهوری محقق نشد. وی در انتخابات ۱۴۰۰ به پشتوانه ۱۵ میلیون رأی پیشین خود حاضر خواهد شد.

مهاجری تصریح کرد: رئیسی در بین کاندیداهای اصولگرا خود را صاحب بیشترین رأی می‌داند بنابراین به لحاظ کنش سیاسی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ منطقی است.

کد خبر 492088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.