به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی با اشاره به ظرفیت تابلوهای گالری شهری، گفت: گالری تبلیغات شهری با بیش از ۳۰۰ تابلو شهری به عنوان یک ظرفیت تبلیغاتی متناسب با موضوعات روز جامعه طراحی شده که مورد استقبال و توجه شهروندان قرار گرفته است.
وی افزود: معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، تمام تابلوهای شهری را به طرحهایی با محوریت نامهای الهی اختصاص داده است. همچنین متناسب با نام و صفات باری تعالی، اشعاری از شاعران زبان فارسی، از گذشته تاکنون، نیز در پیام این طرحها نوشته شده است.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان که ماه بهار قرآن است و همزمانی آن با فصل بهار، مسابقهای با عنوان "بهار در بهار" برنامه ریزی شده که شهروندان میتوانند با مشاهده طرحهای که در شهر نصب و در شبکههای اجتماعی بارگذاری شده است، هر شب در این مسابقه شرکت کنند.
رشیدی تصریح کرد: هر شب یکی از نامهای خداوند و اشعار به نمایش گذاشته میشود، شهروندان میتوانند با انتخاب مصراع دوم و تکمیل بیت در مسابقه شرکت کنند. هر شب به یک نفر به قید قرعه جایزه نقدی به ارزش ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اضافه کرد: این مسابقه تا پایان ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام isfahanfarhang برگزار میشود و سی نفر از شهروندان در این مسابقه به عنوان برنده معرفی میشوند.
رشیدی خاطر نشان کرد: تمام تلاش معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر این بوده تا نقش مهمی در فضاسازی معنوی شهری و انس گرفتن همشهریان با اشعار معنوی شاعران فارسی زبان ایفا کند.
امیدواریم بیان نامهای الهی، بهره گیری از اشعار فارسی و همچنین برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان بتواند مشارکت شهروندان در فعالیتهای فرهنگی را ارتقا دهد.
نظر شما