واکنش مدیرعامل کاله به انتشار یک فیلم

انتشار تصویر مردی که در حال اضافه کردن آب به شیرهای کاله آن هم در پشت یک کامیون حمل بار است از روز گذشته واکنش‌های زیادی داشته است. مدیرعامل کاله در خصوص انتشار این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایمنا، عصر روز نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد چند مرد پشت یک کامیون حمل محصولات کاله در گوشه‌ای از شهر تهران در حال اضافه کردن آب به شیرهای کاله هستند.

با انتشار این فیلم سوالات متعددی در ذهن مردم شکل گرفت که یکی از اساسی‌ترین سوالات این بود که اگر کاله به شیر آب اضافه می‌کند چرا باید این افزودن آب شیرها در کنار خیابان انجام بگیرد.

غلامعلی سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله در توضیح این فیلم گفت: در خصوص این فیلم بررسی‌ها آغاز شده است اما هنوز تحقیقات تکمیل نیست. این مردان کارگر و کارمند هستند و در حال انجام عمل خلاف که باید رفتار و علت این حرکت آنها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. این مبحث از روز گذشته در حال بررسی است. از کشورهای مختلف، از سوی دوستان و مسئولان این فیلم برای بنده ارسال شده و دستور تحقیق جدی و کامل در این خصوص داده شده است.

مدیر عامل کاله در مورد اینکه تا چه میزان امکان دارد این عمل یک رفتار رقابتی و یا تخریبی برای شرکت کاله باشد، اظهار کرد: احتمال زیادی دارد که این رفتار، یک عمل تخریبی باشد زیرا رقابت بین شرکت‌ها زیاد است و ما به تازگی دستگاه‌هایی را وارد کشور کرده‌ایم که شیرهای پاستوریزه‌ای که تا دیروز در ایران ۵ روز امکان حفظ و نگهداری سلامت آنها وجود داشت می‌تواند با تکنیک تازه تا ۳۰ روز دوام سلامت داشته باشد.

وی تاکید کرد: البته بررسی ما تنها در این خصوص نیست و امکان دارد یک کارگر به هر دلیلی کاری یا اقتصادی دست به این عمل زده باشد که مورد بررسی است.

سلیمانی اعلام کرد: کارگری که این رفتار را کرده است شناسایی شده و فردا با او گفت وگو خواهم داشت تا ابعاد علت این حرکت را مطلع شوم و آن زمان است که می‌توانم دقیق‌تر در مورد علت انتشار این فیلم پاسخ بدهم.

منبع: رکنا

کد خبر 485782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    5 2
    لعنت بر کاله.کامیونت پخش کاله به ماشینم زد و خسارتشم نداد و فرار کرد توی اصفهان.
    • حسن IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      1 1
      اقای مدیر عامل کاله:لطفا به رانندگان تریلی ها و کامیون های کاله در جاده ها تذکر بده که با احتیاط رانندگی کنند و برای رانندگان دیگر مخصوصا سواری ها خطر ایجاد نکنند. مخصوصا در جاده هراز و فیروز کوه.
  • SG ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 1
    در بازار شیر و کلا لبنیات ناسالم چه رقابتی وجود داره که بخواد تخریب بشه وقتی در کارخانه ها آب به شیر اضافه میشه به اسم کم چرب میفرستن بازار حتما کارگر هم گرسنش بوده از شیرها دزدیده و به تقلید از فرایند تولید بهش آب اضاف کرده تا کم چربتر بشه!
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    سلام .۱۰ سال است در کاله واحد تهران مشغول به کار هستم.صحت موارد مطرح شده را در گوگل سرچ کنید .دارای رتبه ۳۶ در صنایع غذایی جهان .صادرات ۳۰۰ میلیون دلار در سال .احداث اولین پالایشگاه شیر در ایران و اسیا.احداث این پالایشگاه در منطقه باغستان شهریار .یک ابر پروژه که با دریافت ۵ میلیون لیتر شیر در روز بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ضر فه جویی ارزی در سال از محل واردات کره برای کشور داره .این ابر پروژه از شیر بیش از ۲۰ محصول جدید بدست میاره که همگی وارداتی هستند .پالایشگاه شیر آب را از شیر جدا میکنه .این آب استحصال شده دارای املاح بسیار مفیدی است .تولید شیر خشک ساده ترین محصول این فرآیند است .انواع پودرهای غذایی و دارویی .انواع مکملهای پروتئین .برای اطلاعات بیشتر در گوگل در مورد پالایشگاه شیر جستجو کنید . به جرات خدمتتون عرض میکنم کاله یک برند جهانی است
  • علی پاشا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    امروز بیست و نهم فروردین ۱۴۰۰ شیر کم چرب خریدم تاریخ تولید۲۴/ ۱ / ۱۴۰۰ هست و انقضاء ۷/ ۲/ ۱۴۰۰ هست ولی شیر خراب و ترش هست و تکه هایی شبیه پنیر داره در صورتی که من خریدم داخل یخچال بوده ،اگر زحمت بدست آوردن پول مردم برای شما مهم نیست حداقل جان مردم برای شما مهم باشه