ممنوعیت اسکان در پارک ها و مجتمع های گردشگری چادگان

شهردار چادگان گفت: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اسکان چادر مسافرتی در پارک‌های سطح شهر و استقرار گردشگران در دهکده‌های تفریحی شهر چادگان ممنوع است.

محمد عرب چادگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با محدودیت‌های تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهر چادگان، اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، شهرداری چادگان نیز وظایف ذاتی خود را با اعمال محدودیت‌ها اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از امروز ۱۲ فروردین پذیرش افراد در مجتمع شهرداری چادگان انجام نخواهد شد، افزود: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اسکان چادر مسافرتی در پارک‌های سطح شهر و استقرار گردشگران در دهکده‌های تفریحی شهر چادگان ممنوع است.

شهردار چادگان افزود: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ورودی‌های آرامستان شهر مسدود و از برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان نیز به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می‌شود.

عرب با بیان اینکه امروز، طبق آمار شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان مبتلایان جدید به بیماری کرونا در شهرستان ۲۰ نفر اعلام شده است، تاکید کرد: شهروندان چادگانی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا عادی و منع ترددها برطرف شود.

کد خبر 484145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.