حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر سمنان در سال ۹۹

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده توسط سازمان مهندسی ترافیک شهرداری سمنان در سال ۹۹ ، اصلاح هندسی معابر و حذف چشمگیر نقاط حادثه خیز سطح شهر بود.

مسعود میرشریفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۹۹ نقاط حادثه خیز شهر سمنان از ۲۳ نقطه به شش نقطه کاهش پیدا کرد که این موضوع یکی از اصلی ترین و شاخص ترین دغدغه و اقدامات سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان در سال جاری بود.

وی افزود: نصب تابلوی هدایت مسیر و علائم افقی و عمودی ترافیکی، خط کشی طولی معابر، خط کشی عابر پیاده و نصب سرعت گیر در سطح شهر سمنان از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری بوده است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: خطوط مازاد عابر پیاده در سطح شهر و رفیوژ میانی که در بلوارهای مختلف شهر ایجاد شده بود با توجه به اصلاح هندسی صورت گرفته در سال جاری حذف و امحا شد.

وی افزود: تعداد دوربین‌های ثبت تصاویر در سطح شهر تا پایان سال جاری به ۳۵ الی ۴۰ دوربین رسید و مقدمات کار برای افزایش دوربین‌های ثبت تخلف با مهیا بودن شرایط از شش دوربین به حداقل ۱۴ دوربین در دستور کار سازمان در سال ۱۴۰۰ است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری سمنان در ادامه از ایجاد پل و تقاطع غیر همسطح در شهرک روزیه شهر سمنان خبر داد و گفت: مقدمات کار این پل و تقاطع صورت گرفته و مطالعات فاز یک و دو که در مسیر سمنان به مهدیشهر و شهمیرزاد است نیز انجام شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های منع تردد در سطح شهر سمنان در ایام نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۰ اگر محدودیت منع تردد برای شهر سمنان وجود داشته باشد، دوربین‌های ثبت تخلف از ساعت ۹ شب الی ۴ بامداد خودروهایی که در این ساعات تردد دارند را رصد و با اعلام مشخصات و شماره پلاک آنها به پلیس راهور، اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

کد خبر 482148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.