«پلیس دوچرخه سوار» گویای حساسیت پلیس به محیط زیست است

شهردار اصفهان گفت: هدف شهرداری از ایجاد مسیرهای دوچرخه این است که به جای یک وسیله نقلیه تک سرنشین، یک دوچرخه به معابر شهر وارد شود تا شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۹_ در آئین آغاز فعالیت پلیس دوچرخه سوار در اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در شهر پلیس راهنمایی و رانندگی با احساس مسئولیت حرکتی خوبی را در خصوص استفاده از دوچرخه برای انجام مأموریت‌های خود انجام داده است.

وی با بیان اینکه استفاده از پلیس دوچرخه سوار نشان از حساسیت پلیس به موضوع محیط زیست و توجه به محیط زندگی سالم برای مردم دارد، افزود: اصفهان ظرفیت ایجاد ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری را دارد که تاکنون در بسیاری از نقاط شهر این مسیرها ایجاد شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: هدف شهرداری از ایجاد مسیرهای دوچرخه این است که به جای یک وسیله نقلیه تک سرنشین، یک دوچرخه به معابر شهر وارد شود تا شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

وی با بیان اینکه استفاده از دوچرخه در کاهش مصرف سوخت بسیار تأثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: این حرکت شایسته پلیس می‌تواند الگویی برای دانش آموزان، دانشجویان و کسبه باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان تلاش می‌کند زیرساخت‌های لازم vh برای ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری در شهر ایجاد کند تا زمینه برای استفاده شهروندان از دوچرخه فراهم شود و شاهد شهری زیست پذیر و آرام توأم با آسایش برای شهروندان باشیم.

کد خبر 481679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    4 0
    جناب شهردار اگر شهرداری هم به این موضوع اهمیت می دهد حداقل وسیله نقلیه پرسنل شهرداری که مرتب در حال گشت زنی در چهارباغ عباسی هستند را از موتور سیکلت های پر سروصدا و دود، به نوع برقی تبدیل کنید تا" شاهد شهری زیست پذیر و آرام توأم با آسایش برای شهروندان باشیم"