کاشت ۶۱۰۰ اصله درخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته درختکاری عملیات کاشت شش هزار و ۱۰۰ اصله درخت در فضای سبز محوطه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان توسط شهرداری این منطقه آغاز شده است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان که تا امروز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، دارای ۷۰ هزار متر مربع فضای سبز است که تا امروز بیش از ۴۱ هزار مترمربع آن چمن کاری شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته درختکاری عملیات کاشت ۷۰ گونه گیاهی مطابق با طرح سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آغاز شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های کشور دانست و تصریح کرد: در این منطقه با همکاری و تلاش کارکنان برای تأمین بودجه لازم جهت ساخت و تکمیل این ابرپروژه اقدامات لازم شده و تا امروز تمام هزینه‌های آن از محل درآمدهای شهرداری منطقه تأمین شده است.

وی با بیان این که برای اجرای محوطه‌سازی و طرح‌های فضای سبز آن نیز اقدامات لازم از قبیل خاکبرداری و خاکریزی در رفیوژها و فضاهای سبز طراحی شده و چمن‌کاری انجام شده است، گفت: در حال حاضر کاشت درخت‌ها و درختچه‌های محوطه پروژه در حال انجام است که برای این موارد بودجه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

برکت اظهار امیدواری کرد: تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمامی درختان فضای سبز تفرجگاهی مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان کاشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای فضای سبز محوطه این پروژه از درختان مرغوب و زیبای گونه‌های خاص استفاده شده تا همانگونه که خود پروژه خاص و کم نظیر است محوطه و فضای سبز آن نیز خاص و کم نظیر باشد تا هنگام برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی در آن، کل مجموعه بتواند ساعت‌ها و روزهای خاطره انگیزی را برای شرکت کنندگان و حاضران فراهم کند.

کد خبر 481157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.