آماده‌باش ۱۰۰ آتش‌نشان سنندجی در چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده‌باش ۱۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتش‌نشان سنندجی در ایستگاه‌های هشت‌گانه شهر خبر داد و گفت: سه اکیپ آتش‌نشانی از ۱۵ اسفند ماه در سه نقطه اصلی شهر مستقر شده‌اند.

به گزارش ایمنا، محمد سهیل فضل وزیری اظهار کرد: آتش نشانان سنندجی در چهارشنبه آخر سال در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تردد و ترافیک شهری به جهت دسترسی به خدمات ایمنی و اطفا حریق در زمان بروز حوادث احتمالی تمهیداتی صورت گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: متأسفانه در چهارشنبه آخر سال همواره شاهد حوادث ناگواری بودیم که این سازمان تمهیدات لازم جهت امداد رسانی به موقع به شهروندان را صورت داده است.

وی با بیان این که ۱۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتش نشان سنندجی در ایستگاه‌های هشت‌گانه شهر برای مقابله با حوادث احتمالی چهار شنبه آخر سال در آماده‌باش کامل هستند، افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد بحران کشور و استان، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و عید نوروز سه اکیپ از آتش نشانان سنندجی در سه نقطه اصلی از شهر سنندج هم مستقر شدند.

فضل وزیری با تاکید بر این که این سه اکیپ از نیمه دوم اسفند ماه در میدان آزادی، میدان انقلاب و سه راه حبیبی استقرار یافته‌اند، از شهروندان در خواست کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از هر گونه تجمع و همچنین برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خودداری کرده و خانواده با نظارت بر رفتار فرزندان خود در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال همکاری و تعامل داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 481145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.