افضل: از کمیته داوران می‌خواهم داورهایشان یک روز زودتر به هتل وارد شوند!

مدیر فنی مس سونگون گفت: امروز بازی بین دو تا از بهترین تیم‌های ایران را دیدیم که همیشه از حساسیت‌های خاصی برخوردار بود. بازی‌هایمان خیلی سخت است و فکر می‌کنم همین دیدار ساده‌ترینش بود. مطمئن باشید مسابقه بعدی‌مان با فرش‌آرا خیلی سخت‌تر است چرا که آن‌ها دوندگی بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی افضل پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جا دارد به باشگاه مس سونگون تبریک بگوییم. بچه‌ها واقعاً زحمت کشیدند و نشان دادند که وقتی تشکیلات تیمی خوب باشد، اصلاً نیازی به سرمربی و مدیر فنی ندارد و خود کارهایشان را به نحو احسن انجام دادند. خدا را شاکریم که روز به روز ما را سربلندتر می‌کند.

وی با بیان اینکه این بازی را به فراموشی خواهیم سپرد، افزود: آماده بازی آینده با فرش آرا خواهیم شد. اصلاً کاری به نتیجه این بازی نداشته و روی آن حساب نمی‌کردیم و هدف‌مان این بود که بقیه بازی‌ها را ببریم چون مطمئن بودیم سایر تیم‌ها یقه یکدیگر را خواهند گرفت. امیدواریم روز به روز به هدفمان نزدیک تر شویم.

مدیر فنی مس سونگون در خصوص هیجان فراوانش روی سکوها، خاطرنشان کرد: مربیگری خیلی سخت است و وقتی روی سکو باشی خیلی سخت‌تر از زمانی است که روی نیمکت نشسته باشی چرا که از بالا همه چیز را می‌بینی؛ وقتی می‌بینیم کارهایی که تمرین کرده و یا تاکتیک‌هایمان را بچه‌ها اجرا نمی‌کنند، کمی حرص می‌خوریم.

بازی با فرش‌آرا خیلی سخت‌تر خواهد بود

افضل در رابطه با قضاوت این دیدار، تصریح کرد: درباره داوری اصلاً صحبت نمی‌کنم و امیدوارم کارشناسان تمام خطاهایی که داوران گرفتند را ببینند و نقاط ضعف آن‌ها را بر طرف کنند. خواهشی که از کمیته داوران دارم این است که داورهایشان یک روز زودتر به هتل وارد شوند! همین و بس!

وی پیرامون بازی‌های آتی مس سونگون در مرحله نهایی، تصریح کرد: امروز بازی بین دو تا از بهترین تیم‌های ایران را دیدیم که همیشه از حساسیت‌های خاصی برخوردار بود. بازی‌هایمان خیلی سخت است و فکر می‌کنم همین دیدار ساده‌ترینش بود. مطمئن باشید مسابقه بعدی‌مان با فرش‌آرا خیلی سخت‌تر است چرا که آن‌ها دوندگی بیشتری دارند.

کد خبر 480556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.