صدور سند برای بیش از ۲ میلیون مترمربع از املاک شهرداری مشهد

مدیرکل املاک و خزانه داری شهرداری مشهد گفت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد خراسان رضوی و پیگیری‌های صورت گرفته، در دو سال گذشته صدور سند برای دو میلیون و ۴۲۱ هزار و ۹۲۵ متر مربع از املاک متعلق به شهرداری انجام شده است.

به گزارش ایمنا، جعفر عباسپور اظهار کرد: در دو سال گذشته جلسات کارگروه کاداستر (سامانه مدیریت الکترونیکی املاک) به صورت متمرکز برگزار و دستور جلسات بررسی شده در آن ۸۲ درصد سال‌های قبل بوده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۱۹ رکورد در ارتباط با املاک شهرداری در ثبت اسناد ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۳۶۸ سند تک برگ برای املاک شهرداری مشهد صادر شده است که معادل ۸۴ درصد سال‌های گذشته است.

مدیرکل املاک و خزانه داری شهرداری مشهد افزود: همچنین ۱۲۵۰ سند نیز در حال صدور است که مجموع این آمار یک رکورد بسیار خوب و چشمگیر طی دو سال گذشته است.

عباسپور ادامه داد: در دو سال گذشته برای دو میلیون و ۴۲۱ هزار و ۹۲۵ متر مربع معادل ۲۴۲ هکتار از املاک شهرداری مشهد سند دریافت کرده‌ایم که ۲۵۰ سند مربوط به اراضی بزرگ مقیاس است.

وی افزود: در موضوع کمیسیون ماده ۷۷ نیز بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان یا وصول آرا و یا بازگشایی مسیر برای وصول آرا داشته‌ایم که این دستاوردها نتیجه همکاری خوب ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی با مدیریت شهری بوده و آبادانی شهر را به دنبال داشته است.

کد خبر 480379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.