مهرام دومین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

در دومین بازی مهرام با نتیجه ۶۵ بر ۵۲ پالایش نفت آبادان را مغلوب خود کرد تا حریف گروه بهمن در بازی فینال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه ۷ اسفند ماه بازی‌های برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان پیگیری شد. در دومین بازی مهرام با نتیجه ۶۵ بر ۵۲ پالایش نفت آبادان را مغلوب خود کرد تا حریف گروه بهمن در بازی فینال شود.

درکوارتر اول، در ابتدا بازی پایاپای بود و دو تیم نوبتی رو به امتیازگیری کردند. اما شادی عبدوالوند با یک پرتاب ۳ امتیازی تیم مهرام را پیش انداخت و بعد از این اختلاف امتیاز مهرام کم کم فاصله امتیازی‌اش را زیادتر کرد. مهران با نتیجه‌ی ۱۷ بر ۱۲ پیروز کوارتر اول شد.

درکوارتر دوم، اولین امتیاز این کوارتر را دختران آبادانی به دست آوردند. در این کوارتر آشفتگی در بین بازیکنان دو تیم زیاد و بود و مربیان تغییرات زیادی را ایجاد کردند. تیم نیکا بیک‌لیک‌لی با نتیجه‌ی ۱۳-۱۱پ یروز کوارتر شدند.

در کوارتر سوم، مهرام با کمک شادی عبدالوند روند امتیازگیری خود را شروع کرد و در ادامه با استفاده از بازیکنان خارجی خود و استفاده از اشتباهات شاگردان متشرعی، با نتیجه ۲۴-۱۳ برنده کوارتر سوم شد.

در کوارتر چهارم، تلاش‌های پالایش نفت آبادان بی نتیجه بود. فشار زیاد اختلاف امتیازات باعث شده بود از نیمه به بعد کوارتر دختران آبادان خطاهای زیادی داشتند و استفاده از اشتباهات مهران باعث شد در پایان کوارتر چهارم ،۱۶-۱۱ دختران پالایش نفت آبادان به پیروزی رسیدند اما پایان رسید اما این پیروزی برای دختران شایسته متشرعی دیر بود. در نهایت مهرام با نتیجه ۶۵-۵۲ به پیروزی رسید و در فینال حریف گروه بهمن شد.

شیدا شجاعی از پالایش نفت آبادان با کسب ۱۴ پوئن امتیاز آورترین بازیکن تیمش شد، وی همچنین ۷ ریباند، ۲ پاس گل، یک بلاک شات و ۲ توپ ربایی را ثبت کرد.

الکساندرا بگسینیچ ۱۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک موفق به دبل دبل شد.

تینا عیساییان کسب ۱۵ پوئن امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. عیساییان ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی نیز ثبت کرد.

کد خبر 477525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.