از دست دادن ۴۰ موقعیت گلزنی توسط احمد عباسی!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سعید احمد عباسی که جز بهترین بازیکنان ما بود خوشبختانه توانست در این بازی چهار گل به ثمر برساند، اما ۴۰ موقعیت گل را نیز از دست داد.

به گزارش ایمنا، وحید شمسایی پس از پیروزی چهار بر سه تیمش در مقابل شهروند ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار گیتی پسند شهروند ساری خیلی خوب و سراسر تاکتیکی بود و سعید احمد عباسی که جز بهترین بازیکنان ما بود خوشبختانه توانست در این بازی چهار گل به ثمر برساند اما ۴۰ موقعیت گل را نیز از دست داد.

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند با تاکید بر اینکه بازی گیتی پسند سراسر هجومی بود، ادامه داد: نزدیک به ۴ بازیکن شهروند ساری در تیم ملی امید بازی می‌کنند و آینده فوتسال ایران خواهند بود و انگیزه کافی بازیکنان جوان شهروند در مقابل بازیکنان گیتی‌پسند شرایط را برای ما سخت کرد. در بازی امروز گیتی پسند و شهروند ساری می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم متأسفانه این اتفاق رخ نداد و برای اشتباهات خود تنبیه شدیم.

شمسایی با اشاره به اینکه در اواخر نیمه نخست بازی به تساوی کشیده شده گفت: در شروع نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم ولی متأسفانه در ادامه گل دریافت کردیم؛ بازیکنان گیتی پسند باید بدانند در هر لحظه تشنه بازی باشند و این موضوع باید در این تیم اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه گیتی پسند به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کرده است، گفت: برای حضور موفق گیتی پسند و بر جای گذاشتن بهترین عملکرد در مرحله بعد امیدواریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال در مرحله پلی‌آف، تصریح کرد: چیزی که به صلاح فوتسال کشور است باید انجام شود؛ باید تکلیف تیم‌ها سریع‌تر مشخص شود تا باشگاه‌هایی که از بخش خصوصی در حال هزینه کردن هستند، متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی شیرین گیتی پسند در روز پوکر احمد عباسی

کد خبر 476863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.