تکذیب جابه‌جایی ورودی گلستان شهدا اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بحث جا به جایی در ورودی گلستان شهدا مطرح نیست و هدف اصلی، ساماندهی اطراف این مکان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا امروز (یکشنبه) در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اخیراً شایعاتی در رابطه با تغییر و جا به جایی ورودی گلستان شهدا شنیده شده است که این موضوع را تکذیب کرده و در طرح ساماندهی گلستان شهدای اصفهان اقدامی در رابطه با تغییر ورودی وجود ندارد.

وی افزود: این طرح برای گلستان شهدا اصفهان که به عنوان یکی از مقدس‌ترین زیارتگاه‌ها در بین مردم شناخته می‌شود، در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته و در همین راستا ساختمان‌های شمالی، غربی و جنوبی گلزار شهدا برای احداث سالن فاخر گلستان شهدا و آزادسازی برای پارکینگ که جز برنامه ما نبود اما به دلیل نیاز زائران شهدا این مهم اتفاق افتاده است خریداری شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسجد حجت ابن الحسن (عج) که در میان خانه‌های قدیمی محبوس بود که بافت پیرامون آن در طرح ساماندهی احیا شد، تصریح کرد: بحث جا به جایی در ورودی گلستان شهدا مطرح نیست و تنها هدف، ساماندهی اطراف این مکان است.

وی تصریح کرد: سالن گلستان شهدا قرار بود با همکاری و تأمین اعتبار استانداری و بنیاد شهید احداث شود، اما با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها این همراهی محقق نشد و مدیریت شهری فعلی این موضوع را پیگیری کرد تا این سالن فاخر تقدیم ایثارگران و خانواده شهدای اصفهان شود.

شریعتی‌نیا ادامه داد: فعالان سیاسی، اجتماعی و مذهبی باید شیرینی چنین پروژه‌هایی که شادی و نشاط معنوی ایجاد می‌کند را با اطلاعات دقیق، به کام سرمایه گذاران نظام و انقلاب شیرین‌تر کنند؛ یقیناً حساسیت و دغدغه خانواده بزرگوار شهدا را درک می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم و انجام آن را بر خود واجب می‌دانیم.

کد خبر 476553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.