اهتمام ‌جدی برای رفع مشکلات امام‌زاده اسماعیل(ع) ابهر

شهردار ابهر گفت: روند توسعه فضای امام‌زاده اسماعیل (ع) شناط ابهر، باید کارشناسی شده باشد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به جایگاه و اهمیت رفیع و والای امام‌زاده شناط ابهر در بین مردم این شهرستان، اظهار کرد: باید آن‌گونه که مناسب جایگاه این امام‌زاده باشد به آن رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه امام‌زاده اسماعیل ابهر از اماکن مذهبی است که مغفول واقع شده است، ادامه داد: با توجه به مراسم متعدد و مختلفی که در ایام و مناسبت‌های مختلف سال از جمله مراسم سوگواری از حرم تا حرم در آن برگزار می‌شود، امکانات لازم برای این امام‌زاده باید فراهم شود.

شهردار ابهر با اشاره به بحث عمرانی، توسعه و فضاسازی امام‌زاده که همواره مورد حمایت شورا و شهرداری بوده است، اضافه کرد: باید ضمن هماهنگی بین اوقاف، میراث‌فرهنگی و هیئت امنا هر اقدام عمرانی که قرار است در این مکان صورت گیرد، به صورت علمی و کارشناسی شده باشد تا ضمن جلوگیری از سلیقه‌ای شدن اقدامات، از هدررفت هزینه‌ها نیز جلوگیری شود و در بحث هزینه‌ها و اعتبارات از موقافات این امام‌زاده نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری همواره در انجام اقدامات فرهنگی پیش‌قدم بوده و در اغلب برنامه‌های سطح شهر مشارکت دارد، تصریح کرد: باید اهتمام جدی برای رفع مشکلات امام‌زاده شناط ابهر وجود داشته باشد تا مردم بتوانند از مزایای آن به عنوان یک قطب فرهنگی شهر بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 475031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.