دریافت بارنامه الکترونیکی در بستر «باریار ۷۲۴ »

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان گفت: دریافت بارنامه به صورت الکترونیکی و بیمه شدن بار در صورت درخواست صاحب بار و مشخص بودن تعرفه حمل بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر از مزایای استفاده از نرم‌افزار «باریار۷۲۴ » است.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از امکانات مدیریت حمل و نقل بار و کالا اختصاص یک نرم‌افزار به نام بار یار ۷۲۴ برای صدور مجوزهای تردد در سطح شهر است.

وی افزود: از جمله مزیت‌های این نرم‌افزار دریافت بارنامه به صورت الکترونیکی، بیمه شدن بار و مشخص بودن تعرفه حمل بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان ضمن تشریح فناوری سامانه‌های هوشمند موجود در سازمان از جمله سیستم توزین هوشمند WIM، سامانه حمل بار و سامانه باریار، تصریح کرد: این سامانه بانک اطلاعاتی قوی از مشخصات خودروها و راهبران تحت پوشش شرکت‌ها دارد و از جمله مزیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به سادگی استفاده، دریافت بارنامه به صورت الکترونیکی و بیمه شدن بار در صورت درخواست صاحب بار و مشخص بودن تعرفه حمل بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدور مجوز بر بستر نرم‌افزار باریار ۷۲۴ با هدف نیل به شهر هوشمند، ایجاد شفافیت، ارتقای کیفیت ارائه خدمات در جهت رعایت حداکثری حقوق شهروندی انجام می‌شود.

طهماسبی تاکید کرد: داشتن نگرش جامع بر برنامه‌ریزی سیستم حمل و نقل بار در شهر اصفهان نیازمند مطالعه دقیق و عمیق وضعیت موجود جابجایی کالا در شبکه معابر شهر، تشکیل پایگاه جامع داده‌های اطلاعاتی مربوط به حمل و نقل بار و تبیین مسائل و مشکلات موجود در این زمینه است.

وی از تشدید برخورد با ناوگان باری دارای اضافه تناژ در این کلانشهر خبر داد و گفت: مجوزهای تردد خودروهای حمل بار به صورت نظام‌مند و هدفمند توسط شهرداری صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر عوارض داشتن اضافه تناژ و میزان قابل توجه خسارت به زیرساخت‌های شهری، افزود: حفظ و نگه‌داری معابر و پل‌ها از مأموریت‌ها و رسالت‌های مدیریت شهری است که با بهره‌گیری از تکنولوژی توزین در حال حرکت و سیار می‌توانیم کنترل دقیقی از وزن کل و محوری ناوگان در حال تردد داشته باشیم.

وی افزود: گشت‌های مشترک سازمان با همکاری پلیس راهور در سطح شهر نسبت به کنترل و بررسی مدارک توزین ناوگان بار در حال فعالیت است که در صورت احراز تخلف موارد از طریق کمیسیون‌های قانونی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 474908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.