تحت فشار بودیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی را بد شروع کردیم و تحت فشار بودیم به همین خاطر نتوانستیم مالکیت توپ داشته باشیم و پاس‌های زیادی را از دست دادیم، سپاهان بازی را خوب کنترل کرد و گل اول را در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میلیچ کرچیچ پس از شکست سه بر یک ذوب آهن مقابل سپاهان در کنفرانس خبری اظهار کرد: تبریک می‌گویم به سپاهان خوب بازی کردند، بازی را بد شروع کردیم و تحت فشار بودیم به همین خاطر نتوانستیم مالکیت توپ داشته باشیم و پاس‌های زیادی را از دست دادیم، سپاهان بازی را خوب کنترل کرد و گل اول را در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رساند و در ادامه بازی مشکل داشتیم در بحث شیفت شدن که تلاش کردیم حل کنیم ولی مشکل باقی ماند.

وی افزود: بعد از ۱۰ دقیقه اول، توانستیم بازی را کنترل کنیم و شانس گل داشتیم. دوست ندارم درباره داوری صحبت کنیم. یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد که اگر گرفته می‌شد نتیجه بازی فرق می‌کرد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: نیمه اول را کنترل کردیم و شانس‌هایی را به وجود آوردیم و در نیمه دوم راهم خوب بازی کردیم، ولی بازیکنانمان اشتباهات فردی داشتند. بازی امروز دربی بود، به خاطر این نتیجه بازیکنان ما تحت فشار قرار گرفتند. دیروز در مورد کیفیت بازیکنان صحبت کردم، سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی هم دارد از این بازی باید درس بگیریم.

کد خبر 473119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.